با صعود پاس نوين به ليگ يك؛

توانمندی فوتبال بومی به نمايش درآمد

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas-novin-goz_5.jpgتيم فوتبال پاس نوين در اين هفته قباي ليگ يكي را بر تن كرد و خود را به جمع بزرگان رساند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، در آخرين هفته از رقابت‌هاي ليگ 2 تيم فوتبال پاس نوين كه از اين به بعد بايد آن را الوند بناميم مقابل حريف خود به پيروزي پرگلي دست يافت و جشن صعود به ليگ يك را در ورزشگاه قدس و در حضور دو هزار هوادار فوتبال برگزار كرد.

پاس نوين در كنار مديريت قوي و دلسوز از كادر فني مجرب و جواني بهره‌مند بود و بازيكنان با انگيزه اين تيم به خوبي فعل صعود را صرف كردند و با اقتدار و بدون چشم‌داشت به نتايج ديگر به ليگ يك صعود كردند و يك بار ديگر توانايي‌هاي همدان را به رخ اهالي فوتبال كشيدند. همدان در سال‌هاي گذشته نيز بارها توانمندی خود را نشان داده بود. ليگ تخت جمشيد، ليگ قدس و جام فلق بارها شاهد توانايي فوتبال استان بودند و حالا يك بار ديگر فوتبال همدان خودنمايي كرد و صلاحيت و توانايي‌هاي خود را نشان داد.

هنگام صعود الوند (پاس نوين) خيلي‌ها در ورزشگاه حضور داشتند و براي صعود پاس اشك شوق ريختند اما كساني نيز حضور داشتند بالاجبار تبسمي بر لب داشتند اما در ته قلب خود از صعود اين تيم تقريباً بومي احساس نگرانی مي‌كردند كه اين حس را به خوبي مي‌شد در چهره آنان دید.

بازار بوسه و تبريك داغ بود و با پخش شيريني جشن صعود گرفته شد و اين صعود، تلخي سقوط فصل گذشته پاس را از اذهان زدود. حضور جمعي از بازيكنان پاس در جشن صعود نيز جالب توجه بود به خصوص خارجي‌هاي پاس كه تا دقايق پاياني در كنار بازيكنان پاس نوين بودند.

صعود الوند همدان به ليگ دسته اول باعث شد تا در فصل جديد دو تيم از استان در اين رقابت‌ها شركت داشته باشند و اهالي فوتبال با عشق و علاقه وافري بازي‌ها را دنبال كنند. اين صعود را بايد به فال نيك گرفت و اگر مي‌خواهيم حلاوت اين صعود همچنان در کام مردم فوتبال‌دوست استان باقي بماند و به تلخي نگراید بايد از همين امروز برنامه‌ريزي كرد و براي هر دو نماينده استان استراتژيك خاص خود را تعريف كرد.

پاس بزرگ با حمايت مسئولان ارشد استاني با درس گرفتن از ناكامي امسال و دل بستن به چند دلال براي صعود به ليگ برتر بسته شود و از همان روز اول بودجه اين تيم تعريف شده و دست‌اندركاران آن براي بستن تيمي مدعي و قدرتمند كه در حد نام و آوازه پاس بزرگ باشد دست به كار شوند.

الوند همدان (پاس نوين) نيز باید با بهره‌گيري از مديريت بخش خصوصي و در كنار حمايت عالي دستگاه ورزش و مسئولان ارشد استان تلاش كند تا تيمي قدرتمند و خوب را روانه دسته اول كند و تيمي بسته شود كه در حد تيم اول جدول باشد و چند سالي در اين دسته تجربه كسب كند. نبايد در سایه اين صعود خوابيد و روزها را به بطالت گذراند بلكه با يك برنامه‌ريزي دقيق هر دو تيم را آماد ه حضور در رقابت‌ها كنيم. نبايد اجازه داد بين دو تيم فاصله ايجاد شود و هر تيم ديگري را مانع از شكوفايي خود بداند. بذر نفرت و كينه را نپاشيم و اجازه ندهيم برخي فرصت‌طلب‌ها روابط دو تيم را خدشه‌دار كرده و بين هواداران اختلاف ايجاد كنند. هر دو تيم متعلق به استان است و بايد با جان و دل برای شكوفايي آنها تلاش كنيم.

مسئولان ارشد استاني بايد نگاه ویژه‌ای به ورزش به خصوص رشته فراگير فوتبال داشته باشند و با حمایت‌هاي خود در جهت رشد و شكوفايي ورزش تلاش کنند. الان وقت آن رسيده كه فوتبال استان در همه ليگ‌ها نماينده داشته باشد و اگر مسئولان كمي همت مي‌كردند حال مي‌توانستيم شكوفايي فوتبال در استان را جشن بگيريم. اگر پاس به ليگ برتر صعود مي‌كرد و ذوب فلزات نيز به دسته دوم راه مي‌يافت آن وقت مي‌توانستيم به همگان ثابت کنیم که فوتبال همدان این توانمندی را دارد که در كشور جايگاهي بس ارزنده داشته باشد. تيم فوتبال پاس نوين فوتبال پاكي را به نمايش گذاشت و با صعود مقتدرانه خود اجازه نداد تا نتايج در خارج از زمين رقم بخورد. در رقابت‌هاي اين گروه پس از پاس نوين تيم گسترش فولاد سهند تبريز نيز به ليگ يك صعود كرد.

در رقابت‌هاي فصل جاري در هر دو گروه دسته اول نماينده خواهيم داشت و حالا هواداران بازي‌هاي هر دو گروه را تعقيب مي‌كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن