الوند همدان آماده درخشش در لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

این تیم لذت حمایت دارد

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas-novin-goz_1.jpgتیم الوند (پاس نوین) همدان مقتدرانه و بدون هیچ گونه ادعایی در لیگ دسته دوم کشور قهرمان شد تا پس از پنج سال ثابت کند ارزش بها دادن به بازیکنان بومی همدان چقدر است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، بهرام یدی که سال ها در گوشه و کنار فوتبال همدان به عنوان یک پیشکسوت دلسوز فعالیت داشت، در مقابل عینک بدبینی عده ای که تحمل گام گذاشتن این سرمایه دار بخش خصوصی به عرصه فوتبال باشگاهی را نداشتند، با صلابت تمام ظاهر شد و توانست تیمی که ساخته تفکرات حرفه ای خود در مدیریت فوتبالی بود، با اقتدار به لیگ دسته اول برساند.

بهرام یدی نخستین فردی بود که توانست پس از 22 سال همدانی ها را در فوتبال لیگی کشور یک پله ارتقا دهد و طعم شیرین لیگ دسته اول را در لب های خشک تماشاگرانی که هنوز هم اتفاقات ناخوشایند پاس برایشان دردناک است، بنشاند.بهرام یدی نخستین فردی بود که توانست پس از 22 سال همدانی ها را در فوتبال لیگی کشور یک پله ارتقا دهد و طعم شیرین لیگ دسته اول را در لب های خشک تماشاگرانی که هنوز هم اتفاقات ناخوشایند پاس برایشان دردناک است، بنشاند.

حال با این موهبت به دست آمده، همگان به این باور رسیده اند که بومی ها آینده سازان فوتبال این استان هستند و اگر محمدرضا احمدی از روستای سنگستان، حمید گلزاری از لالجین، رضا شیرزاد از ملایر و صدها جوان همین شهر و دیارمان همراه با الوند همدان به لیگ یک آمدند، پس باید پذیرفت که ما می توانیم.

رضا طلایی منش سرمربی الوندی ها که زندگی خود را در این مدت به پای تیم گذاشت، از آبرویش خرج کرد و مدام در جنب و جوش پایدار ماندن تیمش بود، ارزش حفظ و حمایت دارد یا آقایانی که آمدند و با قراردادهای هنگفت کمر تیمی همچون پاس را شکستند و از این شهر رفتند. رضا می دانست مال همین شهر است و آبروی تیم، آبروی خودش است.

حالا با این افتخار کسب شده، آقای استاندار این الوند است که لذت حمایت دارد. الوندی که پس از قریب به 22 سال بارقه های امید را در دل پیشکسوتان همدانی ایجاد ساخت که می توانند در عمر باقی مانده شاهد درخشش فرزندان همدان در فوتبال ایران باشند.

می توانند بازهم لرزه بر اندام فوتبالی های ایران بیندازند و ثابت کنند که فوتبال همدان هنوز زنده است و هرگز نمی میرد.

بیژن ذوالفقارنسب هم خوشحال است. مربی ای که روزهای اوجش با فوتبال همدان در دهه 60 بود و حالا که می بیند همدان با اتکا به نیروهای بومی خود توانسته باردیگر لیگ یکی شود، خوشحال است.

بهرام یدی را باید ستود. پیشکسوتی که هزینه های بالای تیمداری را همراه با یار همیشگی اش علی سیفی زارعی به جان خریدند و دست به این ریسک بزرگ زدند تا ثابت کنند هستند خیرین ورزش دوستی که بدون چشم داشتی، خدمت به ورزش را لازم می دانند.

حالا آقای استاندار نوبت شماست که از این تیم برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت کنید و در بودجه دو الی سه میلیارد تومانی که خواست مدیران است، کمک مالی لازم را داشته باشید.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن