هفته پاياني ليگ دسته دوم اعلام شد؛

پاس نوين، گسترش فولاد و نفت نوين يك قدم تا صعود

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin.gifآخرين هفته از رقابت‌هاي گروه دوم ليگ دسته دوم كشور كه قرار بود يكشنبه گذشته انجام شود به دليل ارسال پرونده يكي از مسابقات به كميته انضباطي به تعويق افتاد و اين رقابت‌ها يكشنبه دهم ارديبهشت‌ماه دنبال مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، در بازي نفت نوين آبادان و سايپا مهر كرج كه تا دقيقه 92 بازي 2-2 مساوي بود به دليل بيرون رفتن تيم مهر بازي ناتمام ماند.

پرونده اين بازي به كميته انضباطي ارسال شد و سازمان ليگ تا تعيين تكليف اين بازي رقابت‌هاي هفته پاياني را لغو و به زمان ديگري موكول كرد.

 

روز گذشته كميته انضباطي رأي خود را در خصوص اين بازي صادر كرد و تيم نفت نوين آبادان 0-3 برنده اعلام شد.

با توجه به رأي صادره تيم نفت نوين آبادان به صعود اميدوار شد و حالا 3 تيم پاس نوين همدان، گسترش فولاد سهند تبريز و نفت نوين آبادان بخت صعود و ليگ يكي شدن را دارند كه در اين ميان شانس پاس نوين همدان بيش از دو تيم ديگر است.

تيم پاس نوين با 50 امتياز و تفاضل گل 23+ صدرنشين است و شانس اول قهرماني و صعود به شمار مي‌رود. تيم گسترش فولاد سهند تبريز با 48 امتياز و تفاضل 24+ در جاي دوم قرار دارد و تيم نفت نوين آبادان با 47 امتياز و تفاضل 23+ سوم است. تيم نفت اميديه نيز اميد كمرنگي براي صعود دارد. اين تيم با 50 امتياز و تفاضل 17+ چشم به ابر و باد و مه و خورشيد دارد تا بلكه پرنده خوشبختي صعود بر دوش اين تيم بنشيند.

در هفته پاياني اين رقابت‌ها تيم پاس نوين در خانه ميزبان آشيان گستران ورامين است. پاس از اين بازي براي صعود يك و براي قهرماني گروه 3 امتياز مي‌خواهد. تنها شكست پاس نوين و پيروزي ساير مدعيان مي‌تواند مانع از صعود پاس نوين شود. تيم گسترش فولاد پذيراي شهرداري دزفول است و تيم نفت نوين نيز در بندرعباس با تيم منطقه ويژه بازي خواهد داشت.

برنامه كامل هفته پاياني ليگ دسته دوم كشور

يكشنبه 10/2/91 ـ ساعت 16:30

سايپا مهر كرج ـ پرسپوليس برازجان

پاس نوين همدان ـ آشيان گستران ورامين

پيام خراسان ـ چوكای تالش

منطقه ويژه بندرعباس ـ نفت نوين آبادان

نوژن شهرداري نوشهر ـ داتيس لرستان

گسترش فولاد تبريز ـ شهرداري دزفول

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن