شرایط پاس مانند بیماری لاعلاج است؛

عامل اصلی ناکامی پاس همدان چیست؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas514.jpgپاس در این روز ها در بدترین شرایط قرار دارد و کام هواداران خود را روز به روز تلخ تر می‌کند تا جایی که هواداران نسبت به پاس سرد شده اند و دیگر علاقه‌ای به پیگیری نتایج و اوضاع و احوال این تیم ندارند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، شرایط پاس آنقدر بد است که سرمربی تیم بازیکنان خود را متهم به کم کاری و بی تعصبی می‌کند.

 شرایط پاس به مانند انسان بیماری می‌ماند که دیگر هیچ دارویی او را از مرگ نجات نمی‌دهد.

اگر بخواهیم به عوامل اصلی این ناکامی ها اشاره کنیم باید چندین صفحه بنویسیم چون این تیم از آشنا و بیگانه ضربه خورده است و دیگر در این شرایط تشخیص دوست از دشمن برای همه ما سخت شده است.

می‌توان از جمله این عوامل ناکامی به ضعف مدیریت اشاره کرد؛ در این که صوفی مدیر شایسته و لایق است هیچ شکی نیست، اما نداشتن تجربه مدیریت در تیم باشگاهی نقطه ضعف صوفی بود.

اگر از روز اول انتخاب کمالوند، به این سرمربی اختیار تام داده نمی‌شد تا وی هر کاری که دلش می‌خواهد نتوانند انجام دهند و در نحوه یارگیری نظارتی بر عملکردش می‌شد، الان اوضاع اینگونه نبود.

مشکل بعدی نداشتن کمیته فنی است؛ کمیته فنی‌ای که بتواند با نظارت خود بر سرمربی و بازیکنان جلوی اشتباهات آنها را بگیرد.

بی تفاوتی های هیئت مدیره پاس نیز شرایط این تیم را هر روز بدتر می‌کرد.

از دیگر دلایل اصلی ناکامی می‌توان به بد بسته شدن تیم اشاره کرد؛ می‌توان با قطعیت تمام گفت، این تیم در اکثر نقاط زمین دچار کمبود بازیکن و ضعف است و بی تعصبی بازیکنان که از عمق دل و جانشان برای پاس نمی‌جنگند و میل به صعود درون آنها وجود ندارد، از دیگر مشکلات این تیم بیمار است.

اگر این رویه در مسابقات باق مانده پاس ادامه داشته باشد، هواداران باید دعا کنند این تیم به دسته دوم سقوط نکند، چه برسد به صعود!!!

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن