برای رسیدن به هدف باید برنامه داشت؛

پاس بدون برنامه ریزی صعود نمی‌کند

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0340.gifبرای رسیدن به هر هدفی خصوصا هدف‌های بزرگ باید برنامه داشت دلیل اینکه پاس به این حال و روز افتاده است نداشتن برنامه کوتاه مدت و بلندمدت است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان نیوز"، مسئولان استان و به ویژه مسئولان پاس و تصمیم‌گیران این تیم از روز اول چشم‌اندازی برای این تیم متصور نبودند و تصمیم‌های غیر کارشناسی، شخصی، یک شبه و ساعتی باعث شد که پاس به این شرایط برسد. اگر مسئولان استان و تصمیم‌گیران این تیم می‌خواهند دوباره پاس را به لیگ برتر بازگردانند، باید چشم‌انداز دو ساله و سه ساله برای این تیم داشته باشند باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشند موفقیت در لیگ یک با صعود به لیگ برتر معنا پیدا می‌کند اما این نباید دلیلی شود که اگر نتیجه حاصل نشد سرمربی برکنار شود.

 

اخراج سرمربی به عنوان آخرین راهکار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد اما در فوتبال ایران به عنوان اولین راهکار اجرایی می‌شود و با این طرز تفکر هیچ وقت حرفه‌ای نخواهیم شد و از سویی این مساله به رشد بازیکن سالاری در فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

سال‌های سال است که برخی تیم‌ها در حسرت صعود به لیگ برتر به سر می‌برند و دلیل اصلی این امر نبود برنامه‌ریزی و همچنین تغییر پی در پی سرمربی است.

در حالی که اگر به جای تغییر پی در پی سرمربی روی مطالعه کادر فنی را گزینش می‌کردند و سه سال به کادر فنی فرصت می‌دادند اکنون در لیگ برتر بودند.

گویا مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ یک نمی‌دانند سرمربی برای القای تفکرات خود در یک تیم نیاز به زمان دارد. از نگاه برخی مربیگری خم رنگرزی است و این چنین است که لیگ یک تبدیل به لیگ بی‌هویتی شده پاس اگر می‌خواهد به سرنوشت استقلال اهواز و برق شیراز دچار نشود و سال‌های سال در دسته یک دست و پا نزند و عاقبت به لیگ دوم سقوط نکند باید از همین امروز به فکر فصل بعد باشد تا هواداران مظلوم این تیم و مردم استان همدان در حسرت لیگ برتر به سر نبرند.

صعود به لیگ برتر بسیار سخت است و هزینه میلیاردی دلیل صعود قطعی نمی‌شود همانطور که در فصلی که استیل‌آذین به لیگ برتر صعود نکرد هدایتی گفت که برای تیم دسته اولی 11 میلیارد هزینه کردم.

آقایان با هدف پرکردن جیب خود به استیل آذین آمده بودند یا در همین فصل هدایتی 7 میلیارد برای استیل‌آذین هزینه کرد اما چه شد؟

و تیم‌هایی با هزینه بسیار پایین در حد یک میلیارد نتایج درخشانی می‌گیرند به نظر شما تیم‌های گهر زاگرس، شیرین فراز و ... چقدر هزینه کرده‌اند؟ تنها رمز موفقیت در لیگ دسته یک برنامه‌ریزی و هدف گذاری است امیدواریم که تصمیم‌گیران برای پاس در هر سطح و مقامی که هستند فکری برای حال و روز این تیم کنند.

 

منبع: همدان پیام 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن