روزهاي بد قهرمان نيم‌فصل لیگ دسته سوم

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgهفته هجدهم از رقابت‌هاي ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان امروز با انجام 4 ديدار در شهرهاي رباط‌كريم، دره شهر، دهلران و خرم‌آباد در گروه چهارم انجام مي‌شود كه در يكي از اين ديدارها ذوب فلزات بهار نماينده استان در اين رقابت‌ها در دره شهر به مصاف پرسپوليس اين شهر مي‌رود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان پیام، ذوب فلزات كه در نيم‌فصل، قهرماني گروه را با اختلاف فاحش به نام خود ثبت و دور برگشت را با شكست‌هاي متوالي آغاز كرد و در هفته هفدهم نه تنها صدر جدول را از دست داد بلكه خطر سقوط به رده‌هاي پايين‌تر نيز اين تيم را تهديد مي‌كند.

 

اين تيم با مشكلات فراواني دست به گريبان است و خلف وعده مسئولان باشگاه باعث شد تا بازيكنان دل به تمرين ندهند و تمرينات اين تيم با تعداد زير 10 نفر انجام مي‌شود. چند بازيكن مصدوم، محروم و قهر تعدادي از بازيكنان باعث شده تا اين تيم روزهاي سختي را سپري كند و روز به روز ضعيف و ضعيف‌تر شود. در روزهاي گذشته 7 نفر با اين تيم تمرين كردند كه چند نفر از آنها نيز ذخيره هستند و اين تيم با اين مشكلات امروز راهي ايلام و دره شهر شده است تا با پرسپوليس اين شهر مصاف كند. ذوب فلزات در حالي امروز به ميدان مي‌رود كه شايد تعداد بازيكنان اين تيم به عدد 11 نيز نرسد.

 

ذوب فلزات روزهاي سختي را سپري مي‌كند و متأسفانه هيچ فريادرسی ندارد. كسي كسب نتايج ضعيف اين تيم را نمي‌بيند و هيچ مسئولي دلايل اين افت را جويا نمي‌شود.

با اين اوصاف به احتمال زیاد ذوب در بازي امروز يك بازنده تمام عيار خواهد بود و اعتباري را كه در نيم‌فصل به دست آورد به راحتي به تاراج مي‌دهد كه اگر كار به همين منوال بگذرد شايد اين تيم به مسابقات استاني سقوط كند.

ذوب اكنون با 28 امتياز و با يك بازي بيشتر در رده دوم قرار دارد و اگر بخواهد همچنان در كورس بماند بايد در ديدار امروز پيروز شود. حريف امروز تيم بهار تيم قعرنشين پرسپوليس دره‌شهر است كه در انتهاي جدول حال و روز چندان خوبي ندارد. بازي امروز براي هر دو تيم از اهميت بالايي برخوردار است و دو تيم براي كسب پيروزي قدم به زمين مي‌گذارند.

ذوب اگر نفرات خود را براي اين بازي بسيج كند مي‌تواند از دره شهر با دست پر بازگردد.

در ساير ديدارهاي امروز دارتاك صدرنشين ميزبان شهرداري بانه است. دارتاك با 31 امتياز مدعي شماره يك صعود است و در اين بازي خانگي به دنبال پيروزي است. شهرداري بانه نيز در ميانه جدول قرار دارد و براي صعود به رده‌هاي بالاتر به پيروزي در اين بازي سخت نياز دارد.

تيم فوتبال گلچين رباط‌كريم از تيم ميناشي اسلام‌آباد پذيرايي مي‌كند و تيم فجر دهلران ميزبان مهر اراك خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن