بگوویچ بهترین گزینه برای سرمربیگری پاس

b_150_100_16777215_00_images_stories_kadre_fani_image633405846325156250.jpgپس از جدایی کمالوند از پاس همدان، رایزنی‌ها برای انتخاب سرمربی این تیم آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، با توجه به نزدیکی برگزاری دیدار این تیم در هفته پانزدهم برابر نساجی مازندارن در ادامه رقابت های لیگ دسته اول احتمال این می‌رود که جلال چراغ پور و محمد بهگندم که هر دو از مربیان بومی همدان هستند هدایت این تیم را تا حضور سرمربی جدید به عهده داشته باشند .

پاس هم اکنون با 20 امتیاز از مجموع 14 بازی و تفاضل گل 1 در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به این که فاصله امتیازی این تیم با صدر جدول به عدد 7 رسیده است، جبران امتیاز های از دست رفته در هفته های باقیمانده بسیار سخت خواهد بود .

هرچند پس از جدایی فراز کمالوند از پاس شرایطی شکل گرفته که از بیژن ذوالفقارنسب، مجتبی تقوی و وینکو بگوویچ به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزینی وی نام برده می‌شود، اما قطعا بگوویچ با توجه به آشنایی با شرایط همدان، در این مدت کوتاه می‌نواند بازدهی بیشتری داشته باشد.

این پیرمرد کارکشته کروات به بازیکنان سازی و استفاده از بازیکنان بومی اعتقاد ویژه‌ای دارد و در شرایط فعلی تعصب و انگیزه نفرات بومی پاس همدان می‌تواند به این تیم کمک شایانی بکند.

امیدواریم مدیران ارشد پاس هرچه سریعتر در این خصوص تصمیم‌گیری کنند تا تیم پاس با جبران نتایج از دست رفته به کورس رقابت برای قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر باز گردد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن