پشت پرده حمایت نکردن از مدیران بومی چیست؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_piriyaei-hajnanaei.jpgپشت پرده استعفای شمسی پور و صوفی چیست؟ حمایت نکردن از مدیران بومی چه دلیلی دارد؟

به گزارش "همدان فوتبال"، اینها بزرگترین سوالاتی است که در ذهن مردم استان همدان و در جو فوتبال کشور به وجود آمده است که چرا مسئولان رده بالای استان همدان از مدیران بومی شهر حمایت نمی‌‎کنند؟چرا هیئت مدیره پاس در خواب فرو رفته اند و بیدار هم نمی‌شوند؟

هیئت مدیره قوی‌ای همچون پیریایی، استاندار همدان و حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش کشور؛  آیا دلسوز تر از صوفی و شمسی پور دو مدیر توانا و بومی در همدان وجود دارد؟ آیا از عملکرد مدیران غیر بومی درس نگرفته ایم؟ آیا یادمان رفته که سردار ملاحی چه بروز پاس آورد و تیم را به دست یک فرستاد.

امروز تنها خواسته هواداران و مردم همدان از استاندار همدان، رییس هیئت مدیره حمایت از مدیران بومی همچون صوفی است؛ صوفی که یک مدیر لایق بومی با فهم و درک بالای فوتبال و دلسوز مردم همدان است.

آقای استاندار عزیز چرا دلتان برای مردم همدان و هواداران عاشق تیم پاس نمی سوزد؟

امروز نیاز اصلی پاس داشتن یک مدیر عامل لایق و بومی و رفع مشکلات مالی می باشد. چرا از خود نمی‌پرسید که چرا صوفی و شمسی پور استعفا دادند؟

رفتن پاس به دسته یک به بی توجهی شما به پاس برمی‌گردد؛ چیزی که برکسی در استان همدان پوشیده نیست.

مسئولین استان از خواب بیدار شوید، آبروی استان در خطر است.

آقای پیریایی پشت پرده استعفای شمسی پور و صوفی چیست؟ چرا از مدیران بومی استان حمایت نمی کنید؟

مسئولان محترم استان همدان استاندار گرامی آقای پیریایی رییس هیئت مدیره پاس، وزیر آموزش و پرورش آقای حاجی بابایی عضو هیئت مدیره و تمامی دست اندرکاران پاس به داد این تیم برسید؛ به داد آبروی فوتبال استان برسید. پاس در حاشیه‌ها غرق شده تا خفه نشده، نجاتش دهید.

از گریه هواداران درس نگرفته‌اید، از همه طرف پاس دچار حاشیه شده است؛ مشکلات مالی این تیم را برطرف کنید، بدهکاری های تیم را بپردازید با تزریق مالی خوب به باشگاه روحیه بازیکنان را بالا ببرید.

هواداران از شعارهای شما خسته شده‌اند کمی هم عمل کنید!

آقای کمالوند کجا رفت آن همه انگیزه که از آن حرف میزدی؟ شاید دوباره دلت یاد تراکتور و تبریز کرده است! چرا دلت با تیم پاس نیست؟

آقای علیرضا میرشفیعیان، کاپیتان تیم خجالت بکشید؛ کم برای تیم مشکل درست کنید، کم حاشیه سازی کنید. اگر دلتان با تیم نیست به سلامت و اگر می‌خواهید پاس به لیگ برتر برگردد ... بسم الله

تا دیر نشده چیزی که در این هفته‌ها در تیم مشهود بود، نبود یکدلی در باشگاه بود؛ چرا مسئولان و کادر فنی پاس یکدل نیستند، چرا بازیکنان با تمام وجود بازی نمی‌کنند؟ چرا از غیرت و تعصب و جنگندگی در بین بازیکنان خبری نیست؟

تیمی مثل گهر زاگرس، هر بازیکنش به اندازاه سه بازیکن ما می‌دود و در همدان ما را شکست می‌دهد و به اندازه یک بازیکن پاس هم قرارداد ندارد!

چرا جنگندگی در بین بازیکنان وجود ندارد؟ چرا بازیکنان با هم یکدل نیستند؟ تا دیر نشده به داد پاس برسید!!!

نامه اعتراض از یک هوادار

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن