باشگاه پاس آبستن حوادث

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0340.gifباشگاه پاس و تيم پاس بزرگ اين روزها آبستن حوادث است و مسائل حاشيه‌اي اين تيم را از درون مي‌خورد.

به گزارش "همدان فوتبال"، پاس در فصل جديد سرمايه‌گذاري خوبي كرده و تيم را براي صعود به ليگ برتر بسته است اما عوامل اين تيم دل به كار نمي‌بندند و تيم از تمام ظرفيت‌هاي خود استفاده نمي‌كند.

با آنكه بازيكنان شاخصي براي عضويت در تيم به همدان آمدند اما بعضي از روابط آنها را فراري داد و حتي بازيكناني چون قباخلو و كاظمي با آنكه چندين جلسه تمرين كردند اما توسط كادر فني ديپورت شدند و حال اين دو بازيكن در گروه‌هاي يك و دو بهترين گلزن هستند و هواداران پاس افسوس از دست دادن آنها را مي‌خورند. پاس بازيكناني را جذب كرده كه در حد پولي كه دريافت كرده‌اند بازي نمي‌كنند و جذب بازيكن با رابطه بهتر از اين نمي‌شود.

متأسفانه يكي از بازيكنان دلش با پاس نيست و خواهان جدايي است اما كادر فني به اصرار از وي استفاده مي‌كند. بازيكني كه كمتر در تمرينات شركت مي‌كند و آن وقت به عنوان بازيكن اصلي در تركيب تيم قرار مي‌گيرد حاصلي چون سوتي دقيقه 90 ندارد.

شنيده مي‌شود كمالوند با اين تيم به بن‌بست رسيده و به دنبال بهانه است تا پاس را ترك كند. گفته مي‌شود وي هفته گذشته به بازيكنان گفته اگر پول ندهند با هم مي‌رويم. اين نوع حركات از نظر روحي روي بازيكنان اثر منفي مي‌گذارد. هرچند پاس مشكل مالي دارد و اين مشكل خود حاشيه‌ساز شده است اما اين مشكل در تمام تيم‌ها وجود دارد و كمتر تيم دسته اولي سراغ داريم كه 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته باشد. همين گهر زاگرس كه در خانه پاس را شكست داد چيزي دريافت نكرده‌ است اما با تعصب بالايي 90 دقيقه جنگيد و 3 امتياز شيرين را تصاحب كرد.

تيم پاس هنوز يك مدير كامل ندارد. پس از جدايي صوفي، هيأت مديره افتخاري مديركل اداره ورزش و جوانان را مأمور به اداره تيم كرد و وي را به عنوان سرپرست معرفي كرد. افتخاري نيز با توجه به مشغله فراوان عليرضا شمسي‌پور را به عنوان قائم‌مقام منصوب كرد.

شمسي‌پور كه يك نيروي ارزشي سپاه است براي اداره باشگاه دست به كار شد اما گويا بعضي‌ها نمي‌خواهند وي موفق باشد و چوب لاي چرخ مي‌گذارند.

شمسي‌پور كه به بعضي از روابط پي برده و به دنبال آن است تا با موشكافي آنها را برملا كند خشم بعضي از دوستان را برانگيخته و با آنكه رو در رو خود را رفيق و شفيق عنوان مي‌كنند در خفا تيشه بر ريشه وي مي‌زنند.

گفته مي‌شد كه به زودي حكم مديرعاملي شمسي‌پور صادر خواهد شد اما با امروز و فردا كردن حتي وي نيز دلسرد شده و راضي به ادامه كار نيست. استان باشگاه را تأمين مالي نمي‌كند و حساب باشگاه كاملا خالي است؛ به طوري كه هر روز طلبكاران پرشماري به باشگاه مراجعه مي‌كنند و دست خالي برمي‌گردند.

گفته مي‌شود مشكل كسر امتياز از سوي فدراسيون در حال حل شدن است و فدراسيون يك ماه به پاس فرصت داده تا طلبكاران خود را راضي كند و فعلا از كسر امتياز خبري نيست.

گفته مي‌شود كمالوند آهنگ جدايي سر داده و اين احتمال وجود دارد كه به زودي وي از باشگاه جدا شود؛ البته پاس آنقدر پتانسيل دارد كه بتواند تيم را جمع و جور نمايد اما بايد هرچه زودتر تكليف اين تيم معلوم شود. پاس اگر يك بار نيز شكست بخورد آنگاه به سختي قامت راست خواهد كرد و ديگر نمي‌توان اميدي به صعود آن داشت.

بازيكن خارجي پاس در راه است و آنطور كه شنيده مي‌شود تمام امور اين برزيلي حل شده و به زودي به همدان مي‌آيد اما دست‌هايي در كار است تا مانع از جذب اين بازيكن به تيم پاس شود.

حواشي فراوان حاكم بر پاس اين تيم را آبستن حوادث پرشماري كرده است و اگر اين حواشي با درايت مسئولان برطرف نشود آنگاه بايد شاهد افت اين تيم بزرگ باشيم. متأسفانه كادر فني علاقه‌اي به حضور تماشاگران در ورزشگاه ندارند و از استقبال نکردن تماشاگران ابراز رضايت دارند در حالي كه فوتبال بدون تماشاگر بي‌روح است و بايد همچون فصل گذشته از تمام ابزار براي جذب تماشاگر استفاده كنيم تا تيم تحت فشار تماشاگر بتواند به نتيجه دلخواه دست يابد.

پاس سرمايه بزرگي چون جلال چراغپور را در آستین دارد. اين مربي كه ريشه در همدان دارد و براي سربلندي همدان مي‌تواند كار كند بايد بيشتر ميدان ببيند و مسئولان باشگاه با افزودن به اختيارات چراغپور از دانش و تجربه وي براي سربلندي پاس سود ببرند.

وقتي كمالوند با اختيارات تام و استاديوم اختصاصي نتيجه لازم را نمي‌گيرد پس بهتر است با كاستن از اختيارات وي و اعتماد به چراغپور راه را براي موفقيت پاس هموار كنيم. در خصوص حواشي حاكم بر پاس حرف و حديث بسيار است اما به همين اندازه بسنده مي‌كنيم و قصد نداريم كه متهم به حاشيه‌سازي شويم.

منبع: همدان پیام

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن