انتظار از پاس بيش از اين است

b_150_100_16777215_00_images_stories_hamedanpayam.gifبه گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از روزنامه محلی "همدان‌پيام"، تيم فوتبال پاس همدان پس از گذشت 10 هفته از رقابت‌ها هنوز نتوانسته چهره واقعي خود را نشان دهد و هواداران به آينده اين تيم با نگراني و ترديد نگاه مي‌كنند.

پاس يك تيم بزرگ است و سابقه آسيايي دارد و از اين تيم بزرگ انتظار مي‌رود كه همچون بزرگان ظاهر شود. تمام تيم‌ها مقابل پاس با انگيزه ظاهر مي‌شوند.

پاس در 10 بازي گذشته هيچ نشاني از پاس واقعي ندارد و كادر فني تيم هنوز نتوانسته از اين تيم يك تيم مدعي بسازد. بازي‌هاي ضعيف و پرانتقاد پاس در ديدارهاي خانگي حوصله هواداران را سر برده و آنها به حدي عصباني شدند كه حتي با شعارهايي اعتراض خود را به گوش كمالوند و همكارانش مي‌رسانند. اين نوع بازي كردن و اعتراض باعث شده كه زنگ خطر براي اين تيم به صدا درآيد. 

متأسفانه بعضي از اعضای كادر فني بدون توجه به جايگاه پاس مطالبي بيان مي‌كنند كه باعث كدورت هواداران و علاقه‌مندان مي‌شود. اینكه گفته شود چه كسي پاس را به همدان آورده يا تماشاگران همدانی از كرمانشاهي‌ها ياد بگيرند، حرف حسابگرانه‌اي نیست. كادر فني با اين تيم قرارداد دارد و بايد در حد توان خود براي صعود پاس به ليگ برتر تلاش كند و در خصوص ناكامي‌ها پاسخ دهد.

به هيچ كس ربطي ندارد كه پاس چرا و چگونه به همدان انتقال يافت و كادر فني اجازه ورود به مباحث كلان را ندارد. كادر فني بايد بداند كه تماشاگر همداني آنقدر فهيم است كه پس از گذشت ساليان دراز هنوز قدردان بيژن ذوالفقار نسب كه باعث صعود همدان به ليگ دسته اول قدس شد، هستند و هميشه از آن به نيكي ياد مي‌كنند.

نبايد تماشاگران ما را با كرمانشاهی‌ها مقايسه كرد كه مزد زحمات كمالوند را در صعود به ليگ برتر با شعارهاي آنچناني دادند! مردم همدان آنقدر فهيم هستند كه سره را از ناسره تشخيص دهند و می‌دانند كه چه كساني خوب كار مي‌كنند و  با وجود بازي‌هاي انتقادآميز هنوز تماشاگران و مردم همدان به اين تيم عشق مي‌ورزند و تا دقيقه 90 پاس را تشويق مي‌كنند.

تمام نابساماني‌ها در دل باشگاه نهفته است؛ كانون هواداران عملاً تعطيل شده و ليدرهاي باشگاه خود در رأس معترضان هستند.

متأسفانه باشگاه مديريت خوبي ندارد و اين نابساماني‌ها از دل باشگاه سرچشمه مي‌گيرد؛  كادر فني و تيم پاس بين خود و تماشاگران ديوار مي‌كشند. تمرين در 15 هزار نفري و به دور از چشمان تماشاگران، سود نبردن از بازيكنان بومي و ارتباط برقرار نكردن عاطفي با تماشاگران باعث دوري هواداران از تيم شده است.

اميدواريم فاصله‌ها برداشته شود و پاس با حمايت تماشاگران دوباره اوج بگيرد. 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن