هيأت مديره باشگاه پاس دست بكار شود؛ تعيين مديرعامل و تامين بودجه، نياز اصلي سبزپوشان

b_150_100_16777215_00_images_stories_hegmatane-newspaper.jpgبه گزارش "همدان فوتبال" روزنامه محلی هگمتانه امروز نوشت: دومين باخت پاسي‌ها در حالي جمعه گذشته رقم خورد كه اين تيم همچنان در كورس مدعيان گروه ب رقابت‌هاي فوتبال دسته اول كشور در مسير افت و خيز قرار گرفته و نمي‌توان از صعودش به ليگ برتر اطمينان داشت.

روزهاي بدون مديرعاملي پاسي‌ها و دل سپردن به تصميمات و برنامه اجرايي از سوي قائم مقامي كه براي پيشبرد اهداف پاس در صف نيروهاي بومي نمي‌تواند توانمندتر از عباس صوفي باشد، شرايط اين تيم را قدري نگران كننده كرده و اين وضعيت زخمي ديگر بر پيكره هواداران كه هنوز هم در شوك سقوط هستند، مي‌افزايد.

هر چند اين روزها زمزمه‌هايي مبني بر رايزني دوباره با عباس صوفي براي بازگشتش به تيم پاس و عمل به خواسته‌هايش به گوش مي‌رسد اما حتي شايعه بودن اين موضوع هم دليلي بر تاخير در انتخاب مديرعامل در كمترين زمان ممكن نيست چرا كه هم اينك نمي‌شود بدون برنامه مدون و زمانبندي شده پيش رفت.

 

اگر بازگشت دوباره عباس صوفي كه در حال حاضر اصرار اغلب كارشناسان، اصحاب رسانه و اهالي فوتبال است، به تيم پاس ميسر نشود بايد به فكر يك گزينه مطرح غير بومي نظير ناصر شفق بود كه مي‌تواند به لحاظ مديريتي و تامين منابع مالي اين تيم را كمك كند.

تعيين مديرعامل و تامين بودجه، نياز اصلي و امروزي سبزپوشان است چرا كه نه تنها اعضاي فعلي بلكه در سال‌هاي اخير بوي‍ژه سال گذشته هم بدهي‌هاي سرسام‌آور گريبان اين تيم را گرفته كه به حضور يك مدير تسويه جهت رسيدگي به حجم انبوه بدهي‌ها نياز دارد.

پاس امروز كه در ليگ دسته اول دست و پا مي‌زند و هوادارانش اميدوار به بازگشت دوباره به ليگ برتر هستند نبايد اينچنين رها شده و بدون برنامه و مديريت جامع پيش برود كه چه بسا به سرنوشت تيم‌هايي نظير ابومسلم و استقلال اهواز دچار شود و ديگر نتوان به صعود اين تيم دل بست.

ضعف در هماهنگي‌هاي ارتباط با رسانه‌ها و مصاحبه‌هاي حاشيه‌ساز كمالوند سرمربي تيم بويژه قبل از مسابقه مقابل گهر زاگرس كه بدهي‌ها و مشكلات مالي باشگاه را مطرح ساخت، قطعاً نمود مديريت ضعيف در برنامه‌ها و نظارت و كنترل در تصميم‌گيري‌هاي فردي در اين باشگاه است.

با اين حال هيأت مديره باشگاه بايد به زودي دست بكار شده و با ورود مديريت جديد و ايجاد روحي تازه در بدنه باشگاه، شرايط را مساعد كرده و نگذارد سرنوشت سال قبل گريبانگير تيم شده و در انتها كاسه "چه كنم! چه كنم" در دست گيرد. 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن