وقتی تیمی ثبات مدیریتی نداشته باشد؛ عذرخواهی چه فایده ای دارد، آقای میر شفیعیان؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0346.gifدر اخبار سایت رسمی باشگاه پاس همدان آمده است که علیرضا میرشفیعیان، کاپیتان این باشگاه از مربیان و هم‌تیمی‌هایش به سبب اشتباهش در دریافت گل دوم مقابل گهر زاگرس عذر خواهی کرد.

به گزارش "همدان فوتبال"، کاپیتان پاس همدان که در هفته‌های اندک سپری شده از لیگ آزادگان بارها ساز جدایی سر داده و در چند مرحله مسئولین را تهدید به ترک اردو این تیم کرده، با اشتباه تاثیرگذار خود در دیدار خانگی این هفته پاس در برابر تیم گهر زاگرس، موجب شد تا این تیم از کسب حداقل امتیاز نیز محروم شود.

سوالی که از کاپیتان جدید و بازیکنی که به تازگی به این تیم پیوسته وجود دارد، این است که به نظر خود شما هیچ ارتباطی بین این قهر و آشتی‌ها و رفت و آمدها با این عملکرد درخشان شما و مجموعه تیمی که شما کاپیتان آن هستید، وجود ندارد؟

چرا تیم پاس در خط دفاعی اینقدر متزلزل است؟

چرا مسئولان سایت رسمی پاس، مدام از عملکرد علی نظرمحمدی، دروازبان این تیم تقدیر می‌کنند و عملکرد وی را بسیار موثرتر و بالاتر از آنچه که هست نشان می دهند؟

چرا آقای کمالوند فقط به تعداد محدودی از بازیکنان فرصت بازی می‌دهد و حتی فرصت نیمکت نشینی را نیز در اختیار بسیاری از بازیکنان قرار نمی‌دهد؟

کدام تیم در فوتبال دنیا این تعداد کادر فنی را در اختیار دارد؛ کاظم محمودی، مجتبی خیراندیش، نادر باقری، سعید اخباری، محمد بهگندم و جلال چراغپور شش دستیار کمالوند در تیم پاس هستند که اگر این مجموعه بازدهی لازم را داشته باشند، جای صحبتی باقی نمی‌ماند، اما وقتی تیم با این همه ید و بیضا در خانه و در برابر تیم هفتم جدول شکست می‌خورد، چگونه می‌شود ساکت ماند؟

هدر رفتن بیت‌المال و صرف هزینه‌های هنگفت برای پاس چه حاصلی را در پی داشته است؟

آیا این شرایط به عدم ثبات مدیریت در این باشگاه برنمی‌گردد؟

سپاهان اصفهان وقتی سپاهان شد که سابقه و تداوم حضور ساکت به عنوان مدیرعامل در این باشگاه دو رقمی شد و همه حاصل این کار را دیدند که چگونه سپاهان خود را به عنوان قطب سوم فوتبال ایران معرفی کرد.

اما در باشگاه پاس همدان؛ در طول 4 سال حضور تیم در همدان، این تیم 4بار مدیر عوض کرده و الان هم که مدیر ندارد و سرپرستی باشگاه برعهده اداره‌کل ورزش و جوانان قرار گرفته که افتخاری با همه گرفتاریهایی که در خصوص اداره ورزش و علی الخصوص جوانان (پس از ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان) دارد، باید به امور پاس نیز رسیدگی نماید.

با این شرایط پیش بینی آینده روشن برای پاس، بسیار بعید و دور از ذهن به نظر می رسد. 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن