در اين فوتبال را بايد بست؛ پاس همدان با فوتبال پاك ايراني و در زمين مسابقه حذف شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_aziz_mohamadi.jpgتيم فوتبال پاس همدان كه تا چندي پيش مورد هجوم بي‌رحمانه اهالي فوتبال در خصوص كسب نتايج در بيرون از زمين مسابقه بود، ديروز و در مقابل انظار هواداران پرشمارش با حاكميت فوتبال پاك (!) از ليگ برتر حذف شد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، تيم فوتبال پاس همدان با قبول شكست در برابر استقلال در شرايطي به دسته اول سقوط كرد كه سپاهان با تيمي نصفه و نيمه به مصاف سايپا رفت و شاهين در بوشهر بازي را در آخرين دقيقه و پس از حصول اطمينان از عدم سقوط به نفت تهران داد تا در فوتبالي پاك و در درون زمين مسابقه، پاس سومين تيم سقوط كننده لقب بگيرد.

خيلي از مجريان تلويزيوني يا حتي مربيان تيم‌هاي در حال سقوط، پاس را به رقم زدن نتايج در بيرون از زمين مسابقه محكوم مي‌كردند، در حاليكه همين پاس به سادگي سقوط كرد و خود آنها با "فوتبال پاك ايراني" در ليگ باقي ماندند.

نفت تهران در آخرين لحظات ديدارش برابر شاهين، در حالي كه ساير بازيها خاتمه يافته، پيروز مي‌شود تا شاهين دين‌اش را به تيم نفتي كه هم خانواده‌اش است، ادا كرده باشد؛ بي‌خود نيست كه فيفا اصرار دارد تيم‌هاي هم‌خانواده در يك ليگ حضور نداشته باشند تا اينچنين از "فوتبال پاك ايراني" رونمايي نشود!!!

امير قلعه نويي كه زماني مجيد جلالي را به سبب "مردي" و مردانگي در حضور با تمام قوا در ديداري حساس برابر رقيبش كه با هم در كورس تعيين كننده قهرماني قرار داشتند، مي‌ستود، "مردي"‌به خرج داد و تيمي ناقص را برابر سايپا روانه ميدان كرد تا اين تيم نيز در ليگ برتر ماندني شده و نام او در ورزشگاه شريعتي كرج طنين انداز شود.

سكوت كفاشيان، عزيز محمدي و همه كساني كه ادعاي مسلمان بودن دارند، در برابر اين اتفاقات بسيار عجيب است.

شاهين و نفت بازي نيمه اول را با اتلاف وقت طولاني مي‌كنند تا نيمه دوم ديدارشان 3-2 دقيقه ديرتر آغاز شود و پس از حصول اطمينان از نتيجه ساير ديدارها در شرايطي كه ساير ديدارها تمام شده بود، در وقت‌هاي تلف شده نيمه دوم، شاهين كه از عدم سقوط مطمئن شده، يك گل تقديم نفت مي‌كند تا هر دو تيم در ليگ برتر بمانند.

شعارهاي هواداران بوشهري در ورزشگاه اين شهر در پايان ديدار برابر نفت مبني بر وجود تباني در اين ديدار مهر تائيدي بر اين مطلب است.

اگر آقاياني كه در راس فوتبال اين مملكت كه نام جمهوري "اسلامي" بر فراز آن نقش بسته، با اين فوتبال كثيف و تباني مقابله نكرده و اقدامي در جهت برخورد با اين اتفاقات به كار نبندند، بايد در اين فوتبال را بست و به حال متوليانش سالها گريست.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن