تبعات حذف استيل‌آذين از ليگ؛ اگر همه بازیها پاک شود چه می شود؟

استيل آذينهوشنگ نصيرزاده مدعي است در صورت كناره‌گيري استيل‌آذين از ادامه مسابقات ليگ برتر 4بازي باقيمانده اين تيم در هفته‌هاي آتي با نتيجه 3 بر صفر به سود حريفان اعلام خواهد شد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، پيش‌تر صحبت از اين بود كه مطابق قانون با حذف استيل‌آذين بايد تمام نتايج اين تيم از جدول مسابقات خارج شده و تيم‌ها در يك رده‌بندي 17تيمي با احتساب 32بازي در پايان ليگ ارزيابي شوند.

پاك شدن احتمالي نتايج استيل‌آذين به سود تيم‌هايي تمام مي‌شد كه در مقابل اين تيم امتياز از دست داده‌اند. جالب است بدانيد كه در صورت وقوع اين ماجرا بيشترين سود نصيب فولاد خوزستان خواهد شد.

 

در نيمه پايين جدول هم اوضاع به سود پاس همدان پيش خواهد رفت كه از دو بازي مقابل استيل فقط يك امتياز كسب كرده. البته نفت تهران هم تيم خوش‌شانس بعدي است.

نكته اين كه استقلال تهران هم از اين اتفاق احتمالي چندان بي‌نصيب نخواهد ماند؛ در ميان صدرنشينان جدول استقلال تنها تيمي است كه يك مساوي به استيل‌آذين داده و در صورت حذف نتايج اين تيم مي‌تواند اختلاف 6امتيازي با سپاهان را به 4امتياز كاهش داده و حتي از ذوب‌آهن سبقت بگيرد.

از طرفي هنوز كناره‌گيري استيل‌آذين كاملا قطعي نشده و كورسوي اميدي براي بازگشت اين تيم به ليگ برتر وجود دارد.

فولاد تنها تيمي است كه در دو بازي رفت و برگشت به استيل‌آذين باخته و در صورت پاك شدن اين دو باخت مي‌تواند يك‌شبه با پرسپوليس و تراكتورسازي كه 6امتياز بيشتر از اين تيم دارند هم‌امتياز شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن