قربانی شدن کارا شیراز تنها روزنه امید پاس برای صعود

b_150_100_16777215_00_images_36411.jpgهفته بیست و یکم لیگ دسته 2 فوتبال کشور در حالی عصر امروز سه شنبه با برگزاری 18 مسابقه پیگیری می شود که تیم پاس همدان در شیراز میهمان کارا قعرنشین است.   

به گزارش "همدان فوتبال" شاگردان علی لطیفی امروز و از ساعت 14 در حالی به مصاف تیم کارا شیراز می رود که تنها راه برای امیدواری به صعود نماینده همدان برتری در این مسابقه است.

پاسی ها هم اکنون با 29 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و فاصله امتیازی کم نسبت به سایر تیم های بالای جدول سبب شده تا این تیم همچنان امیدوار به صعود باشد.

چهار تیم برتر هر یک از سه گروه دور مقدماتی لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دور دوم صعود می کنند و پاسی ها برای صعود باید در جمع این چهار تیم قرار بگیرند.

هم اکنون تیم شهرداری همدان با 39 امتیاز صدرنشین گروه سه است و شهرداری تبریز با 33 امتیاز دوم است، شاهین شهرداری بوشهر و سردار بوکان به ترتیب با 30 امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند و پاس نیز با 29 امتیاز پنجم است.

تنها 2 هفته تا پایان رقابت های دور مقدماتی زمان باقی مانده و تیم پاس کار سختی برای صعود در پیش دارد.

** نبرد با قعرنشین جدول

دیدار امروز تیم پاس نبرد در برابر تیم قعرنشین اما امیدوار کارا شیراز است.

نماینده شیراز هم اکنون با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول دوازده تیمی گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته است و در صورت برد در این مسابقه می تواند امیدوار به رهایی از قعر جدول باشد.

هم اینک خطر سقوط تیم کارا شیراز را تهدید می کند و این تیم با چنگ و دندان و با وجود مشکلات عدیده مالی درصدد حفظ جایگاه خود در لیگ دسته دوم کشور است.

کارا شیراز حتی برخی رقابت های خارج از خانه را با هفت بازیکن حضور یافت تا از دور رقابت ها حذف نشود و همچنان امیدوار است در این دو بازی باقی مانده با کسب نتایج لازم امید به بقا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را داشته باشد.

همین وضعیت باعث شده تا تیم پاس با شرایط سخت در این مسابقه حضور یابد چرا که هر دو تیم نیاز مبرم به کسب پیروزی دارند.

** تساوی و باخت، نتیجه تلخ برای 2 تیم

هر 2 تیم برای تداوم بارقه های امید در بین اعضای خود نیاز به برتری در این مسابقه دارند و همین مساله بر جذابیت بازی خواهد افزود.

پاس در صورت برتری در این بازی می تواند امیدوار به صعود از دور مقدماتی باشد و از وی دیگر کارا شیراز برای افزایش شانس ماندگاری خود در لیگ دسته 2 کشور باید در این مسابقه پیروز شود.

شرایط سخت 2 تیم سبب شده تا محکوم به پیروزی در این بازی باشند و تساوی به سود هیچ یک از تیم ها نیست.

پاسی ها در سال های گذشته بارها به دلیل تفاضل گل کم و یا فاصله یک امتیازی ، تلخ ترین خاطره ها را در لیگ های فوتبالی کشور تجربه کرده اند و به عیچ عنوان دوست ندارند این شرایط تداوم داشته باشد.

** پاس، تیم نصفه و نیمه

تیم پاس همانند هفته های قبل با ترکیب نصفه و نیمه به شیراز سفر کرد.

حامد میرزایی و مرتضی کرمی به علت مصدومیت همانند بازی های قبل، دیدار با کارا شیراز را از دست دادند ضمن اینکه رامین خسروی مدافع این تیم نیز محروم است.

نکته جالب توجه اینکه اعضای این تیم پس از ساعت ها انتظار در فرودگاه مهرآباد تهران توانستند به مقصد شیراز پرواز کنند و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی به پرواز اول نرسیدند.

آرمین رحیم زاده، سید جلیل احمدی، وحید جلالی نیا، امین کعبی، فرشاد قاسمی، محسن لطفی، میلاد داوودی، محمد مولایی، مجید خمیس، رضا اتاقی، آرمین طلایی منش، مهدی محمد زاده، سید جمال معصومی، فرج لطفی، صادق رضانیا، علیرضا داستانی، سید محمد مهری و مسعود رمضانی 18 بازیکن تیم پاس در این مسابقه را تشکیل می دهند.

دیدار تیم های کارا شیراز و پاس همدان از ساعت 14 امروز به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن