نیم نگاه پاس و شهرداری به بالای جدول!

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_18.jpgهفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهای مختلف در سه گروه برگزار می شود که طبق برنامه پاس همدان میهمان نیروی زمینی تهران است و شهرداری در خانه باید به مصاف آلومینیوم هرمزگان برود.

به گزارش "همدان فوتبال"، هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی عصر امروز وارد هفته چهارم خود می شود که در حساس ترین بازی های گروه سوم تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر در خانه هف سمنان به میدان می رود، نیروی زمینی تهران در خانه از پاس همدان رده دومی پذیرایی می کند، شهرداری همدان به مصاف آلومینیوم قعرنشین می رود و شهرداری تبریز در خانه از شاهین ماهشهر پذیرایی می کند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که فصل گذشته توانست به لیگ دسته دوم کشور صعود کند هفته نخست در دربی همدان مغلوب دیگر تیم همدانی این گروه یعنی پاس همدان شد و در هفته دوم در خانه دست به کار بزرگی زد و شاهین ماهشهر مدعی را با نتیجه سه بر یک از پیش روی برداشت تا با روحیه حاصل شده از این بازی در هفته سوم نیز کاسپین قزوین را در خانه اش متوقف کند.

اما در هفته چهارم این تیم باید در خانه از تیم قعرنشین آلومینیوم هرمزگانی پذیرایی کند که هیچ شباهتی به آلومینیوم قدرتمند چند فصل گذشته ندارد به نظر پیروزی برای همدانی ها در هفته چهارم دور از دسترس نخواهد بود هرچند که هرمزگانی ها می توانند با تجربه خود کار را برای میزبان دشوار کنند.

شهرداری همدان همان اندازه که در گلزنی عملکردی به مراتب خوب داشته است اما در خط دفاعی با مشکل روبه رو بوده و میانگین دریافت یک گل در هر بازی جالب به نظر نمی رسد.

این تیم هر چند به گفته کادر فنی برای بقا در لیگ دو، اولین حضور خود در این رقابت ها را تجربه می کند اما چه بسا همین تفکر سبب شود تا شهرداری در هفته های پایانی به مشکل بخورد.

تاکتیک گل محمدی سرمربی شهرداری، استفاده از ابزار تهاجمی در بازی های خانگی و سیستم دفاعی در دیدارهای خارج از خانه است و این بار نیز می کوشد با سیستم تهاجمی و احتمال زیاد به کار گیری دو مهاجم در برابر تیم قعرنشین آلومینیوم به سه امتیاز برسد.

شهرداری در صورت پیروزی در بازی امروز شانس بازگشت به جمع مدعیان این گروه در بالای جدول را دارد.  

پاس همدان که فصل گذشته از لیگ یک سقوط کرد امسال با انگیزه خوبی در لیگ دو شرکت کرد انگیزه ای را که کمتر در تیم هایی همچون آلومینیوم هرمزگان و گیتی پسند اصفهان شاهد بودیم.

همین انگیزه بالا باعث شده که با دو پیروزی و عدم برگزاری یک بازی تا هفته چهارم در مکان دوم جدول قرار بگیرند اما پاس همدان این هفته در تهران و مقابل تیم مدعی نیروی زمینی که از خط حمله زهرداری نیز برخوردار است کار سختی را خواهد داشت و باید به شدت برای حفظ عنوان بهترین خط دفاعی گروه سوم بجنگد.

بدون شک کسب تساوی نیز برای پاس همدان می تواند نتیجه مناسبی مقابل نیروی زمینی تهران باشد.

البته پاس اگر بتواند امروز از سد نیروی زمینی تهران عبور کند شانس بالایی برای صدرنشینی خواهد داشت و کوچکترین لغزش از سوی شاهین شهرداری بوشهر صدرنشین این گروه، پاس را به صدر می برد.

فاصله کم امتیازها سبب شده تا تیم پاس در صورت شکست در این دیدار حتی تا مرز سقوط به رده هشتم تنزل کند و تساوی نیز به سود سایر حریفان خواهد بود.

در مقابل تیم نیروی زمینی تهران نیز در صورت پیروزی در این بازی همانند پاس شانس صدرنشینی را دارد اما در صورت شکست امکان سقوط تا رده دهم نیز وجود خواهد داشت.

فاصله امتیازی تیم صدرنشین تا تیم دهم جدول 12 تیمی گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور تنها چهار امتیاز است و برد و باخت ها در دیدار امروز جایگاه تیم ها در جدول رده بندی را دستخوش تغییرات اساسی می کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن