حضور پر شور هواداران؛

ضامن برد پاس نوین است

b_150_100_16777215_00_images_stories_havadarne_pass_images_11_8805050195_l600_399_249_95.jpgحضور پر شور هواداران در ورزشگاه مفتح همدان ضامن برد پاس نوین است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم کشور پاس نوین باید در یک بازی حساس برای قهرمانی بجنگند.

پاس نوین باید در این هفته در ورزشگاه مفتح همدان از تیم شهرداری دزفول پذیرایی کند؛ شرایط نزدیک تیم ها در بالای جدول باعث شده حساسیت دیدار های پایانی دو چندان شود.

پاس نوین که شانس فراوانی برای قهرمانی در این فصل دارد، باید نهایت استفاده از میزبانی را در دیدارهای باقی مانده ببرد و حضور هواداران در ورزشگاه می تواند ضامن خوبی برای برد پاس نوین باشد.

هواداران پر شور همدانی اگر می خواهند یک تیم بومی در لیگ دسته یک داشته باشند، نباید در بازیهای پایانی و حساس باقیمانده پاس نوین را تنها بگذارند؛ تیمی که 80 در صد آن از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و مالکان این تیم همه همه همدانی هستند.

حضور پاس نوین در لیگ دسته یک سندی بر تاریخ فوتبال همدان است و با صعود این تیم به رسانه های ورزشی کشور ثابت می‌شود که فوتبال همدان دارای سابقه، ریشه و جوانان پر استعدادی می‌باشد که این اتفاق بدون حضور هواداران کاری سخت و دشوار است.

پاس دوشنبه نیاز به حضور هواداران دارد؛ مسئولین پاس نوین برای جابجایی راحت هواداران در مسیرهای میدان فردوسی و میدان امام حسین اتوبوس هایی قرار داده اند تا هواداران به راحتی خود را به استادیوم برسانند.

این بازی روز دوشنبه 21/1/91 ساعت 16 در ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح همدان برگزار می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن