در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور؛

پاس نوین در جستجوی قهرمانی و گرفتن جواز صعود

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_195.jpgدر دو هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، بازی‌ها با حساسیت بیشتری نسبت به هفته‌های قبل دنبال می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، این حساسیت برای تیم پاس نوین دو چندان است چرا که نماینده همدان در لیگ دسته دوم با کسب پیروزی در برابر شهرداری دزفول می‌تواند امیدهای خود را برای قهرمانی دوچندان کند.

 

این روزها رسیدن به دروازه پاس نوین برای هر تیمی تبدیل به آرزو شده است؛ این روزها رسیدن به دروازه پاس نوین برای هر تیمی تبدیل به آرزو شده است؛

 

خط دفاعی پاس نوین با 13 گل خورده تا هفته بیست و چهارم عنوان بهترین خط دفاعی لیگ دسته دوم را از آن خود کرده است.

 

کادر فنی پاس نوین که به حساسیت ویژه این بازی به خوبی آگاه است از روز چهارشنبه یعنی یک روز بعد از بازی با پرسپولیس برازجان تمرینات سختی را برای این دیدار تدارک دیده است و بازیکنان پاس نوین تمرینات سخت و فشرده ای برای بازی با شهرداری دزفول انجام داده اند؛ این بازی دوشبه ساعت 16 در ورزشگاه مفتح برگزار می شود.

مسئولان باشگاه پاس نوین که به خوبی از حساسیت بازی‌های باقی مانده آگاه هستند، برای جذب تماشاگر اتوبوس‌هایی را برای انتقال هواداران در میدان فردوسی و میدان امام حسین مستقر کرده اند که امیدواریم هواداران با حضور خود در ورزشگاه راه را برای صعود پاس نوین هموارتر کنند.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست وچهارم ساعت 16 روز دوشنبه 21 فروردین 91:

داتیس لرستان - نفت امیدیه(تختی خرم آباد)

مهرکرج - منطقه ویژه بندرعباس (انقلاب کرج)

پرشان زنجان- آشیان گستران ورامین (انقلاب زنجان)

گسترش فولاد سهند - نفت نوین آبادان(شهرداری تبریز)

نوژن شهرداری نوشهر-چوکا تالش (شهداء نوشهر)

پیام خراسان - پرسپولیس برازجان(تختی مشهد)

پاس نوین همدان - شهرداری دزفول (مفتح همدان)

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن