فراهم شدن امکانات اياب و ذهاب براي هواداران پاس نوين

b_150_100_16777215_00_images_stories_100913071265.jpgپاس نوين براي راهيابي به ليگ دسته اول كشور بازي‌هاي حساسي را پيش ‌رو دارد و براي رسيدن به هدف روي حضور علاقه‌مندان و هواداران فوتبال حسابي ويژه باز كرده است.

به گزارش پاگاه خبری " همدان فوتبال " اين تيم كه مسابقات خود را در ورزشگاه 15 هزار نفري انجام مي‌دهد به دلیل دوري راه و مشكلاتي كه براي تماشاگران وجود دارد قصد دارد تا وسيله اياب و ذهاب براي علاقه‌مندان تهيه كند.

از آنجا كه پاس نوين تمرينات خود را در اين ورزشگاه برگزار مي‌كند و به آن عادت دارد نمي‌تواند با تمام توان در ورزشگاه قدس بازي كند؛ به همين دليل كادر فني تيم تشخيص داد تا اين مسابقات در ورزشگاه 15 هزار نفري برگزار شود. روز شنبه 22 اسفندماه پاس نوين بازي حساس و سرنوشت‌سازي با نفت نوين آبادان دارد كه مسئولان باشگاه حساب ويژه‌اي براي حضور تماشاگران باز كرده‌اند و وسیله نقلیه براي تسهيل در اياب و ذهاب مردم فوتبال‌دوست همدان تدارك ديده‌اند و از علاقه‌مندان و تماشاگران خواسته‌اند تا در دو مكان ورزشگاه ملت و ميدان فردوسي براي حضور در ورزشگاه گرد هم آیند تا به وسیله چند دستگاه اتوبوس اختصاصی در ورزشگاه 15 هزار نفری حاضر شده و از نزدیک تیم خود را تشویق کنند.
البته اين كار مديريت باشگاه ستودني است اما محل استقرار اتوبوس‌ها چندان منطقي نيست.  اكثر علاقه‌مندان به فوتبال از حاشيه شهر و محلات خضر و حصار مي‌باشند و بهتر بود كه مسئولان باشگاه در مياديني چون امام حسين، حصار و خضر اقدام به جابجايي تماشاگران مي‌كردند كه با استقبال بالايي مواجه شوند.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن