به خاطر بدهی به ماریو گابرا

باشگاه پاس با خطر كسر امتیاز روبروست

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifسیزدهم مهرماه 1387 روزی بود كه ماریو گابرای كروات نخستین بازی خود را برای تیم پاس مقابل ملوان بندر انزلی انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال"، بدهی بیش از 50 هزار دلاری به ماریو گابرا كه در لیگ هشتم با باشگاه پاس همدان قرارداد داشت، این تیم را با خطر كسر 12 امتیازی روبرو كرده است.

گابرا كه اهل كشور كرواسی است برای نخستین بار با شماره 25 و در پست هافبك چپ 90 دقیقه برای تیم پاس به میدان رفت و در مجموع مسابقات لیگ هشتم 261 دقیقه برای پاسی‌ها بازی كرد.

گابرا زمان مدیریت كاظم اولیایی به تیم پاس ملحق شد و قراردادی 50 هزار دلاری با این تیم به ثبت رساند اما علت جدایی ناگهانی این بازیكن از پاس تاكنون مشخص نشد.

با شكایت این بازیكن كروات به فیفا تیم پاس ملزم به پرداخت بدهی خود است.

فیفا مهلت محدودی به پاس برای پرداخت بدهی‌اش به شاكی مربوط داده است كه در غیر این صورت خطر كاهش 12 امتیازی را باید به جان بخرد.

سرپرست باشگاه پاس همدان نیز با تایید بدهی گذشته این باشگاه به ماریو گابرا گفت: فیفا باشگاه را محكوم به پرداخت بدهی كرده است.

عباس صوفی افزود: برای رسیدگی به این پرونده و جلوگیری از ضرر باشگاه مجبور به در اختیار گرفتن وكیل بین‌الملل شدیم تا بلكه بتوانیم این مسأله كه حاصل مدیریت وقت باشگاه بوده را به نحوی برطرف سازیم.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن