امیدهای پاس برای صعود كم رنگ شد؛

سبزپوشان برای نباختن می جنگند

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas514.jpgاین روزها در حالی همه نگاه ها به صعود دوباره تیم فوتبال پاس همدان لیگ برتر است كه این تیم در فراز و نشیب لیگ دسته اول كشور، برای نباختن مقابل حریفان خود می جنگد.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، شكست پاس در هفته هفدهم لیگ فوتبال دسته اول كشور مقابل آلومینیوم هرمزگان باردیگر دلهره و استرس را در میان انبوه هواداران همدانی ایجاد ساخت.   

این شكست تلخ نشان داد كه پاسی ها برای نباختن می جنگند و امیدهای آنان برای صعود كم رنگ جلوه می دهد.

در حالی كه همگان امیدوار به برتری پاس در این مسابقه بودند و حتی سایت رسمی این باشگاه در تب و تاب خبری خود از پرداخت پاداش و مطالبات معوقه بازیكنان و كادر فنی، پیش بینی برتری مقابل آلومینیوم هرمزگان را بازتاب می داد، این شكست دل های هزاران جوانان فوتبالدوست را باردیگر به دلهره تبدیل كرد.

پس از برتری پاس مقابل برق شیراز در هفته گذشته، همگان از وینگو بگوویچ به عنوان ناجی پاس یاد كردند و طولی نكشید كه پایه های لرزان این تیم باردیگر با شكست مقابل آلومینیوم بندرعباس نمایان شد.

كارشناسان امر فوتبال در همدان بر این باورند كه تغییرات گسترده، آمد و رفت های متوالی، عدم ثبات مدیریتی، عدم موفقیت در جذب بازیكنان كیفی و ضعف در نظارت جذب مربی و بازیكن دلایل اصلی ناكامی پاس در لیگ دسته اول فوتبال كشور است.

به گفته آنان برخوردها و تصمیم گیری های سلیقه ای سرمربی سابق و نداشتن تاكتیك مشخص در بازی با در اختیار داشتن بازیكنانی كه در حد و اندازه نام پاس نبودند هم از عواملی در تزلزل این تیم بود.

بگوویچ مرد كروات پاس نیز به محض عقدقراداد با این تیم وعده قهرمانی و صعود به لیگ برتر را داد اما به فاصله یك هفته از حضورش در پاس اعلام كرد كه هرگز قول صعود به لیگ برتر را نمی دهد.

چرخش ناگهانی بگوویچ كاملا قابل پیش بینی بود چرا كه او در همین یك هفته با اوضاع فنی و كیفی تیمش پی برد و نتیجه گیری او كه سال ها در فوتبال حرفه ای ایران زندگی كرده و با اینگونه خصوصیات و فضای فیزیكی فوتبال باشگاهی آشنا است، پاس فاقد بازیكنانی بود كه او بتواند بر روی آنها حساب ویژه ای باز كند.

برهمین اساس بود كه او متذكر شد كه پاس در پست هایی از بازی دارای نواقصی است و از سویی، تركیب درستی در این تیم چیدمان نشده به طوری كه در برخی پست ها با ترافیك بازیكنان روبه رو است و شماری از پست های بازی نیز بازیكن خلاقی دیده نمی شود.

به هر تقدیر هواداران مشتاق تیم فوتبال پاس همدان به بازیهای آتی چشم دوخته اند تا شاید بار دیگر بارقه امید صعود توسط این تیم در دلهای آنان زده شود.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن