رقابت نزديك و فشرده 5 تيم در ليگ دسته دوم

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin_1.jpgرقابت‌هاي ليگ دسته دوم قهرماني باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان امروز به ايستگاه شماره 17 مي‌رسد و 14 تيم حاضر در گروه دوم اين رقابت‌ها به مصاف يكديگر مي‌روند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، امروز 7 بازي در شهرهاي برازجان، تبريز، كرج، اميديه، نيشابور، بندرعباس و آبادان انجام مي‌شود كه در حساس‌ترين بازي هفته دو تيم مدعي پاس نوين و نفت اميديه در ورزشگاه اختصاصي نفت اميديه به مصاف هم مي‌روند.

 

نفت در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي مي‌گيرد و خود را به صف مدعيان تراز اول ليگ رسانده است. اين تيم در اميديه با سود بردن از شرايط ميزباني به كمتر تيمي باج مي‌دهد و در اين بازي نيز قصد ندارد مقابل پاس نوين عقب‌نشيني كند.

تيم فوتبال پاس نوين كه دور برگشت مسابقات را متزلزل شروع كرد هنوز مزه پيروزي را در دور برگشت نچشيده است و با 3 تساوي آرام آرام صدر جدول رده‌بندي را از دست داد تا حالا با ترس و استرس به مصاف حريفان برود. در نيم‌فصل دوم مربيان با شناخت بيشتري نسبت به حريفان به مصاف هم مي‌روند و از نقاط ضعف و قوت يكديگر آشنايي دارند.

حريفان به خوبي پاس را آناليز كرده و در دو بازي گذشته اين تيم در برابر تيم‌هاي قعرنشين نتوانست نتايج لازم را كسب كند و با توقف در برابر نوژن و پرشان تا پله سوم جدول رده‌بندي سقوط كرد.

پاس نوين كه خستگي راه نيز اين تيم را آزار مي‌دهد امروز مشكلات زيادي دارد. دو بازيكن تأثيرگذار اين تيم سه اخطاره هستند و نمي‌خواهند مقابل نفت اميديه به ميدان بروند. آرمين طلايي هافبك دفاعي و محسن خدابنده‌لو كاپيتان و هافبك نفوذي پاس نوين در اين بازي محروم هستند و اين بر مشكلات اين تيم بومي مي‌افزايد. كادر فني و مديريت اين باشگاه بايد تدابيري بينديشند و اين تيم را از روال رو به نزول نجات دهند كه اگر كار به همين منوال بگذرد آنگاه اميد دسته يكي شدن پاس نوين را بايد به خاطره‌ها بسپاريم.

پاس نوين كه در نيم‌فصل اول نتايج درخشاني كسب كرد با گذشت 3 هفته از رقابت‌ها در نيم‌فصل دوم دچار افت شده و با كسب 3 تساوي از صدر جدول فاصله گرفت.

كسب حداقل امتياز در اميديه مي‌تواند اميدهاي پاس نوين را افزايش دهد و اين تيم كه از سوي چند تيم مدعي تهديد مي‌شود مي‌تواند با كسب پيروزي با حداقل مساوي از اين ديدار نخست خارج از خانه اندوخته لازم براي خود داشته باشد.

اين بازي حكم 6 امتياز را دارد تساوي براي هر دو تيم سم است و شادی ديگر مدعيان را به دنبال خواهد داشت. با توجه به شرايط جدول هر دو تيم در بازي امروز فوتبالي تهاجمي در دستور كار خود قرار خواهند داد و اين مي‌تواند يك فوتبال زيبا و تماشاگرپسندي را به نمايش بگذارد.

5 تيم در بالاي جدول براي صعود تلاش مي‌كنند و تمام بازي‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

تيم فوتبال نفت نوين آبادان يكي ديگر از مدعيان كه در سكوي دوم قرار دارد امروز ميزبان تيم چوكاي تالش است. نفت براي باقي ماندن در صف مدعيان به دنبال غلبه بر ميهمان خود است و كسب 3 امتياز نياز مبرم اين تيم جنوبي است.

چوكاي تالش نيز كه در انتهاي جدول، خطر سقوط را احساس مي‌كند براي جدايي از جمع فانوس بدستان تلاش خواهد كرد و كسب حداقل امتياز در جهنم آبادان نيز براي اين تيم يك دستاورد بزرگ است.

ديگر تيم مدعي ليگ سايپا مهر كرج است كه امروز در خانه پذيراي تيم چغر داتيس لرستان است. مهر كه در چند بازي گذشته افت داشت دوباره خود را به جمع مدعيان رسانده و امروز در اين ديدار خانگي به كمتر از كسب 3 امتياز فكر نمي‌كند. داتيس لرستان نيز اميدوار به صعود است و به همين خاطر قصد ندارد از كرج دست خالي برگردد. تساوي در اين بازي مي‌تواند خشنودي ديگر مدعيان را به همراه داشته باشد اما هر دو تيم براي پيروزي و كسب 3 امتياز به ميدان مي‌روند. گسترش فولاد سهند تبريز نيز امروز با تيم قعرنشين پرشان زنجان ديدار مي‌كند. گسترش كه در رده چهارم جدول قرار دارد از اين ديدار خانگي به دنبال يك پيروزي پرگل است تا همچنان در صف مدعيان باقي بماند و پرشان زنجان كه تا اين هفته مزه پيروزي را نچشيده است و خطر سقوط را بيش از پيش احساس مي‌كند، آخرين دست و پاها را در ليگ مي‌زند و براي فرار از سقوط تلاش مي‌كند.

در ساير ديدارها كه پنجشنبه انجام مي‌شود پيام خراسان ميزبان نوژن شهرداري نوشهر است و منطقه ويژه بندرعباس نيز از آشيان گستران ورامين پذيرايي مي‌كند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن