هواداران پاس همدان بر علیه مربی و بازیكنان شعار دادند

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-esteghlal-sanati_hashiye_pas.jpgهواداران تیم پاس همدان پس از شكست تیمشان مقابل استقلال صنعتی اهواز، بازیكنان و مربیان این تیم را بی تعصب خطاب كردند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری ایرنا همدان، در این مسابقه كه در حضور بیش از دوهزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم پاس همدان به رغم برتری یك بر صفر در نیمه اول بازی مقابل استقلال صنعتی اهواز، در نیمه دوم با دریافت دو گل شكست را پذیرا شد.    

تماشاگران تیم پاس كه نسبت به نتیجه گیری نامطلوب این تیم معترض بودند، شعارهایی را خطاب به فراز كمالوند سرمربی تیم و بازیكنان سر دادند.

همچنین برخی از تماشاگران پس از پایان بازی با تجمع در مقابل درب رختكن تیم پاس اقدام به پرتاب اشیاء مختلف كردند كه با دخالت نیروهای انتظامی ورزشگاه متفرق شدند.

تماشاگران با شعارهای 'مربی منشوری - نمی خواهیم، نمی خواهیم'، 'بازیكن بی غیرت- تاسف، تاسف'، 'كمالوند حیا كن - تیم پاس را رها كن' خشم خود را نسبت به ناكامی این تیم اعلام كردند.

تیم پاس در حالیكه دقایق پایانی نیمه نخست مسابقه به گل رسید، مهدی نظری در دقیقه 85 و حسین قنبری در دقیقه 94 برای استقلال صنعتی اهواز به گل دست یافتند.

پاسی ها در صورت برتری در این مسابقه 23 امتیازی شده و می توانستند تا رتبه سوم جدول صعود كنند.

در حالیكه فراز كمالوند قبل از شروع نیم فصل دوم مدعی شده بود كه تیمی متفاوت را روانه مسابقات می كند، اما این باخت سبب شد تا تماشاگران همدانی نسبت به او معترض شوند.

'امین متوسل زاده' مهاجم تازه به خدمت گرفته تیم پاس برای نخستین بار برای این تیم بازی كرد اما در طول 90 دقیقه نتوانست گلزنی كند.

سایت رسمی و جدید باشگاه پاس همدان نیز همزمان با شروع نیم فصل دوم مسابقات رونمایی شد اما باخت تیم بر نگارنده سایت نیز تاثیر منفی گذاشته بود چرا كه در تشریح گزارش مسابقه به اشتباه به جای استقلال صنعتی اهواز نام تیم نیروی زمینی درج شده بود .

بازیكنان تیم استقلال صنعتی اهواز در پایان این مسابقه از خوشحالی به پایكوبی و شادمانی پرداختند.

همدان فوتبال:

شنیده می‌شود در پایان بازی و در رختکن درگیریهایی بین سرمربی و برخی بازیکنان صورت پذیرفته است.

همچنین محمدجواد زارعی در پایان بازی با هواداران پاس درگیری لفظی پیدا کرده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن