تغييرات سرمربي تمامي ندارد؛ خيرخواه قرباني بعدي

b_150_100_16777215_00_images_stories_image634381101618032500.jpgمهاجم سابق پرسپوليس تهران كه بعد از رهايي از بند مصدوميت آماده به ميدان رفتن براي تيم فوتبال پاس در نيم فصل دوم ليگ يك بود، از ليست تيم پاس كنار گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری ایسنا همدان، فرهاد خيرخواه كه بيش از شش ماه در بند مصدوميت قرار داشت، طي تعطيلات نيم فصل دوران نقاهت را پشت سر گذاشت و براي به ميدان رفتن هيچ مشكلي نداشت اما آخرين خبرها حاكي از آن است كه فراز كمالوند سرمربي پاس وي را از ليست تيم كنار گذاشته است.

خيرخواه با اعلام اين مطلب به ايسنا گفت: طوري با من رفتار كردند كه انتظارش را نداشتم.

 

 

وي افزود: از ابتداي فصل مديران باشگاه خواهان من بودند و در تعطيلان نيم فصل نيز با من تماس گرفته و از من خواستند كه براي پاس بازي كنم اما من به دنبال اين بودم تا مطالبات خود را دريافت كنم، در تعطيلات نيم فصل نيز با بچه ها در تهران تمرين كردم.

خيرخواه ادامه داد: زماني كه در همدان با مديران براي مبلغ قرارداد صحبت مي كرديم به من گفتند به علت مصدوميتي كه داشتي بايد بازي به بازي پولت را بگيري كه اين در هيچ جاي دنيا رسم نيست.

وي تصريح كرد: البته مديران تيم بر اين عقيده نبودند و من خوب مي دانم اين تصميمات از كجا آب مي خورد.

مهاجم سابق پرسپوليس تهران اظهار كرد: خيلي دوست داشتم براي پاس و همدان توپ بزنم اما نشد، از باشگاه خواهان مطالبات خود هستم و اگر تا هفته آينده پولم را ندهند از باشگاه شكايت خواهم كرد.

وي در پايان اذعان كرد: از دو سه تيم ليگ برتري و دسته يكي پيشنهاد دارم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن