پاس همدان- استقلال صنعتی؛ مساوی دور رفت تبدیل به برد می شود؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-nasaji__mg_0340.gifتیم فوتبال پاس پس از سپری کردن تعطیلات نیم فصل فردا در ادامه رقابت های دسته یک کشور به مصاف استقلال صنعتی می رود .

به گزارش پایگاه خبری  "همدان فوتبال"،  پس از سپری کردن تعطیلات نیم فصل فردا رقابت های دسته یک کشور لیگ آزادگان وارد هفته 14 می شود و تیم پاس همدان در یک بازی خانگی در استادیوم قدس همدان به مصاف استقلال صنعتی می رود .

قضاوت این دیدار بر عهده گرو ه داوری متشکل از شاهین حاج بابایی به عنوان داور حمزه علی سلیمی-مهرداد تقی زادگان-مجید سیفی خواهد بود .

باید دید با جدایی بیگدلی ، پاسی ،رضایی ، احمدی ،مجیدی وکلونیجا و اضافه شدن متوسل زاده ، محبی ، یوسف علیزاده ،قاسمی و بلوری پاس در نیم فصل دوم چه نتیجه ایی بدست خواهد آورد؟

در حال حاضر پاس همدان با یک بازی کمتر و کسب 20 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است و تیم استقلال صنعتی با 12 امتیاز در رده دوازدهم جا خوش کرده است .

تقابل فراز کمالوند با همراه قدیمی و صمیمی خود باقرنیا سرمربی استقلال هم می تواند از نکات قابل توجه این دیدار می باشد .

دیدار رفت دو تیم در اهواز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده است امیدواریم این نتیجه در دور برگشت تکرار نشود و پاس با دست پر از بازی خارج شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن