تيم فوتبال زنان پاس بدون سرمربي

b_150_100_16777215_00_images_stories_a0390697.jpgسرپرست تیم فوتبال زنان پاس همدان گفت كه سرمربی این تیم هفته‌هاست بدون ارائه هرگونه دلیلی تیم را ترك كرده و در حال حاضر دو بازیكن در غیاب او سایر بازیكنان را هدایت می‌كنند.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال زنان پاس از هفته دوم مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان بدون سرمربی تمرین كرده و در سه مسابقه به میدان رفته است.

در غیاب سرمربی، دو بازیكن پاس فریبا ترك و  نسرین صادقی هدایت تیم را به عهده گرفته‌اند و بازیكنان را تمرین می‌دهند.

 

اقدس نجف نیا از فریبا ترك و نسرین صادقی كه در نبود لوینی تمرین و ارنج تیم را به عهده گرفته و آرامش به تیم بازگردانده‌اند، تشكر كرد.

وی گفت: زهره لوینی سرمربی تیم در هفته دوم مرحله برگشت رقابت‌ها بدون اطلاع قبلی به بهانه داشتن امتحان حاضر به همراهی تیم برای رویارویی با شهرداری بم نشد و تیم از این هفته بدون مربی تمرین كرده و در مسابقات حاضر می‌شود.

نجف نیا افزود: پس از اینكه بارها از طریق باشگاه و بازیكنان با خانم لوینی تماس گرفتیم از او خواستیم به كادر فنی بازگردد و به مربیگری ادامه دهد، حاضر به این كار نشد.

سرپرست تیم فوتبال زنان پاس گفت: علی‌رغم اینكه از ابتدای فصل با كمبود بازیكن مواجه بودیم، متاسفانه با غیبت سرمربی تیم در تمرینات دو بازیكن به نام‌های سمیرا لوینی و آسیه زارعی نیز در تمرینات تیم حاضر نمی‌شوند و این مسأله مشكل كمبود بازیكن و خالی بودن نیمكت ذخیره ما را تشدید كرده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن