با پايان اردوي يك هفته‌اي تهران؛ پاس از امروز در قدس تمرين مي‌كند

b_150_100_16777215_00_images_stories_tamrinat_284479_208381035877439_100001166313196_486792_2792724_n.jpgاردوي يك هفته‌اي پاس در تهران روز گذشته با انجام يك دیدار تداركاتي با پارسه تهران به پايان رسيد و شب گذشته بازيكنان به همدان برگشتند.

 

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، پاس يك هفته در تهران اردو زد و در اين مدت تمرينات منسجمي انجام داد.

در اين اردو چند بازيكن از تيم‌هاي مختلف تست دادند كه حضور دو بازيكن قطعي شد.

كمالوند سرمربي پاس در اين اردو نيك نهال و قاسم‌ اكبري مهاجمان نفت تهران و تربيت يزد را پسنديد و پاس با اين دو بازيكن قرارداد بست.

دو بازيكن زير 23 سال نيز از تيم‌هاي نيروي زميني و پرسپوليس به همراه يدا... اكبري كاپيتان اسبق پاس در اردوي پاس حضور دارند كه كادر فني پس از سنجش ميزان آمادگي آنها نظر نهايي را خواهد داد.

پاسي‌ها در فضايي آرام اردوي خوبي داشتند كه اميد است با شروع ليگ چهره‌اي متفاوت از پاس را ببينيم.

تيم فوتبال پاس چند جاي خالي داشت كه با پيوستن قاسم اكبري و نيك‌نهاد اين تيم تقويت شد و امير محبي مهاجم فصل گذشته پاس نيز كه به دليل پارگي رباط از تيم دور بود با به دست آوردن سلامتي در نيم‌فصل دوم با پاس به ميدان خواهد رفت. همچنين فرهاد خيرخواه ديگر مهاجم مصدوم پاس با رسيدن به سلامتي كامل به ليست بازيكنان اين تيم اضافه خواهد شد.

تيم فوتبال پاس براي آنكه بيشتر با تماشاگران عجين شود در نيم‌فصل دوم تمرينات خود را در قدس انجام خواهد داد تا با روحيه‌اي مضاعف به مصاف حريفان برود. پاس امروز ساعت 12 در ورزشگاه قدس تمرين مي‌كند تا از پاس نيم‌فصل دوم رونمايي شود. بازيكنان خارجي پاس نيز كه براي گذراندن تعطيلات كريسمس راهي كشورهاي خود شده بودند به همدان بازگشتند تا در همدان همراه با پاس تمرينات خود را شروع كنند.

تياگو فراگا، اكمل هلماتف و ساشا كلونيجا بازيكنان خارجي پاس بودند كه روز گذشته به همدان برگشتند.

كمالوند ديروز در آخرين روز اردو بازيكنان خود را مقابل تيم دسته‌اولي پارسه تهران محك زد تا دستاورد اردو برايش عيان شود.در این بازی پاسی‌ها نتیجه را 2 بر صفر به پارسه تهران واگذار کردند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن