نيم‌ فصل دوم ليگ 3 آغاز شد؛ ذوب فلزات به صحنه رفت

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgرقابت‌‌هاي ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور پس از 15 روز تعطيلي از روز گذشته آغاز شد و امروز نيز با بازي نماينده استان ذوب فلزات بهار دنبال مي‌شود.

به گزارش پایگاه خبری "همدان فوتبال"، هفته چهاردهم ليگ دسته سوم كشور جام آزادگان در گروه چهارم روز گذشته با انجام سه بازي آغاز شد و امروز نيز با برگزاري دو ديدار پرونده اين رقابت‌ها در هفته چهاردهم بسته خواهد شد.

امروز تيم فوتبال ذوب فلزات الوند بهار همدان قهرمان نيم‌فصل و پيشتاز رقابت‌ها ميهمان شهرداري صحنه خواهد بود. ذوب كه با انجام بازي‌هاي قابل قبول نيم‌فصل اول را با اقتدار به پايان برد و قهرماني نيم‌فصل را به نام خود ثبت كرد در چند روز گذشته به دلیل مشكلات مالي خوب تمرين نكرده و بازيكنان 10 روز استراحت داشتند. اين تيم از سه روز پيش تمرينات خود را براي شروع دور جديد مسابقات آغاز كرد و قصد دارد با كنار گذاشتن مشكلات و اختلافات با تيمي منسجم قدم به رقابت‌ها بگذارد.

 

 ذوب تيم خوب و يك دستي است و نسبت به تيم‌هاي همگروه خود يك سر و گردن بالاست. اين تيم علي‌رغم کسب نتايج بد اول فصل رقابت‌ها را خوب دنبال كرد و پايان خوشي در نيم‌فصل اول داشت. ذوب فلزات امروز در صحنه راه سختي پيش‌رو دارد. تيم شهرداري صحنه علي‌رغم حضور در ميانه جدول، تيم خوب و قابل احترامي است. نقطه ضعف اين تيم خط دفاعي متزلزل است كه با توجه به گل‌هاي خورده مي‌تواند براي مهاجمان ذوب فلزات يك فرصت ايده‌آل باشد اما خط حمله شهرداري صحنه نيز از نقاط قوت اين تيم به شمار مي‌رود و شايد خط دفاعي ذوب را آزار دهد.

 اگر تعطيلات نيم‌فصل روي روند حركتي تيم ذوب فلزات تأثير منفي نگذاشته باشد ذوب مي‌تواند با دست پر از صحنه برگردد و به بلند پروازي‌هاي خود در ليگ 3 ادامه دهد.

همزمان با بازي ذوب و شهرداري صحنه يك ديدار نيز در دهلران انجام مي‌شود و فجر اين شهر ميزبان تيم شهرداري بروجرد است. روز گذشته نيز 3 بازي انجام شد، دو تيم اراكي مهر و داراي با هم مصاف دادند. دارتاك لرستان از پرسپوليس دره‌شهر پذيرايي كرد و ميناشي در اسلام‌آباد به ديدار شهرداري بانه رفت.

در ليگ دسته سوم گروه چهارم تيم ذوب فلزات با 28 امتياز به تنهايی در صدر جدول رده‌بندي قرار دارد و تيم دارتاك لرستان با 22 امتياز در فاصله 6 امتيازي در تعقيب ذوب فلزات است. تيم‌هاي گلچين رباط‌كريم، شهرداري بانه و شهرداري بروجرد نيز از مدعيان ليگ هستند كه در نيم‌فصل دوم با برنامه‌تر‌ قدم به رقابت‌ها خواهند گذاشت.

در انتهاي جدول نيز تيم‌ها براي فرار از سقوط تلاش مي‌كنند و بازي‌هاي دور برگشت حكم مرگ و زندگي را دارد و گرفتن امتياز به سختي امکان‌پذير خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن