پاس را بايد ليگ يكي دانست، مگر ...

b_150_100_16777215_00_images_stories_newlogo.gifدر شرايطي كه تيم پاس همدان با خريد امتياز در آستانه حضور مجدد در ليگ برتر قرار داشت، عدم رازداري برخي افزاد و رسانه‌اي كردن موضوع، موجب تشديد مقاوت‌ها و جبهه گيري در برابر اين حركت شد.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، در شرايطي كه پاس مي‌توانست در ليگ برتر فصل آينده نيز حضور داشته باشد، برنامه‌ريزي‌ها و صحبتهاي مقدماتي در اين خصوص صورت گرفته بود، با رسانه‌اي شدن موضوع و در نهايت جنجال‌سازي مخالفان از جمله برنامه 90، اين حركت متوقف شد.

 در شرايطي كه فرداي روز سقوط پاس، نشست‌هاي مختلفي از سوي هيئت مديره در جهت برگردادن امتياز از دست رفته صورت گرفت و قرار بر اين شد كه موضوع تا زمان نهايي شدن محرمانه باقي بماند، رسانه‌اي كردن خريد امتياز در رسانه ملي و خبرگزاري‌ها، موجب تشكيل موجب گسترده‌اي از مخالفتها در اين خصوص شد.

با وجودي كه حركت‌ها با موافقت مسئولين استاني و حتي كشوري كه بخشي از آن در مراسم افتتاحيه سالن 6هزار نفري انقلاب همدان به نمايش درآمد، به سمت انتقال نهايي پيش مي‌رفت، جوسازي و جبهه گيري شديد برنامه 90، در نهايت موجب توقف اين جريان شد تا انتقال مس سرچشمه به همدان با دستور رئيس جمهور تا حد زيادي منتفي شده، جلوه كند.

راه‌آهن شهر ري نيز مي‌تواند يكي از پتانسيل‌هاي انتقال به همدان باشد، اما بدهي بالاي اين باشگاه از يك سو و عدم تمايل متوليان واگذاري اين باشگاه به حضور در شهرستان، موجب مي‌َود كه اميدواري زيادي در اين زمينه وجود نداشته باشد.

بنابر اين بايد پاس را ليگ يكي دانست، مگر ...

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن