رئیس سازمان تربیت بدنی: رقابت انتقال امتیاز بین همدان و مشهد است

b_150_100_16777215_00_images_stories_image634151562214661250.jpgرئیس سازمان تربیت بدنی گفت: رقابت اصلی برای کسب سهمیه تیمی که امکان حضور در لیگ برتر را ندارد، بین همدان و مشهد است.

علی سعیدلو در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزشگاه 6هزار نفری انقلاب همدان در گفتگوی اختصاصی با "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، افزود: یک تیم وقتی می‌تواند در لیگ برتر موفق باشد که مردم آن شهر احساس کنند تیم مال خودشان است و شما در بخش گسترده‌ای از فصل نتوانسته بودید این حس را به هوادارانتان منتقل کنید.

وی ادامه داد: عمده دلیل سقوط تیمی چون پیکان هم همین نکته بود و شما وقتی بازیهای این تیم را تماشا می‌کردید، تماشاگران اندکی را روی سکوهای ورزشگاه می‌دیدید.

سعیدلو خاطر نشان کرد: مشکل شما پول نیست و وقتی می توانید موفق شوید که عشق به تیم را روی سکوها ببرید.

وی یادآور شد: در جلسه ای که داشتیم از مسئولین فدراسیون خواستیم که قضیه تبانی و اعتراض پاس همدان را به طور جدی بررسی کنند.

رئیس سازمان تربیت بدنی با تائيد امكان انتقال امتیاز ليگ برتر به پاس همدان، تاکید کرد: اگر این اتفاق افتاد، که چندان هم دور از دسترس نیست، باید کاری کنید که تیم حفظ شود و تیم را با اعتبار خوب و با اتکا به بازیکنان همدانی ببندید.

سعیدلو در خاتمه گفت: در هفته های انتهایی نتایج خوبی گرفتید و وقتی به امتیاز 35 رسیدید، فکر کردید همه چیز تمام شده، غافل از اینکه فوتبال آبستن حوادث زیادی خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن