حاشیه های دیدار تیم های پاس همدان و شهرداری تبریز

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas-zob_img_5040.jpgدیدار تیمهای پاس همدان و شهرداری تبریز با حاشیه هایی همراه بود که شعار هواداران پاس بر علیه سعید دقیقی و دور اتحاد لیدرهای پاس از مهمترین آنها بود.

به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان"، لیدرهای تیم فوتبال پاس همدان پیش آغاز دیدار این تیم در برابر شهرداری تبریز با در دست گرفتن یک پرچم سبز رنگ، دور اتحاد زدند.

*استقبال کم نظیر و پر شکوهی از این دیدار بعمل آمده بود، چرا که چیزی در حدود 9هزار نفر برای تماشای این دیدار در ورزشگاه شهدای قدس حضور به هم رسانیده بودند.

*نزديك به 2هزار تماشاگر مشتاق به سبب پر شدن ورزشگاه، پشت درهاي بسته ماندند و نتوانستند بازي را از نزديك تماشا كنند.

*با وجود حضور بیش از حد تماشاگران در ورزشگاه، با نظارت نیروهای حفاظت فیزیکی تربیت بدنی و یگان ویژه نیروی انتظامی همدان، این بازی بدون هیچ اتفاق ناخوشایندی خاتمه یافت.

*وریا غفوری، بازیکنان پاس همدان در فصول گذشته قبل از شروع بازی با حضور در نیمکت پاس، از مدیر روستا رخصت گرفت، اما سعید دقیقی، دیگر بازیکن شهرداری که او هم سابقه حضور در پاس در لیگ هفتم را داشت، از این کار اجتناب کرد.

*حمید کاظمی، مهاجم پاس همدان از ابتدای بازی سعی در دریافت کارت را داشت تا برای بازی مقابل فولاد سه کارته شده و آماده بازی در هفته آخر در برابر استقلال شود که در نهایت موفق به این کار نیز شد.

*در حین بازی؛ هواداران پاس با سردادن شعار "دقیقیِ دوپینگی" به مصاحبه روز قبل بازی دقیقی با یکی از روزنامه های ورزشی کشور، پاسخ دادند.

 *يكي از تماشاگران منتسب به تيم شهرداري تبريز، پس از به ثمر رسيد گل تساوي اين تيم دچار حمله قلبي شد و بهبيمارستان منتقل شد.

*بالاخره بعد از گذشت چهار فصل از حضور پاس در همدان، پایه میکروفون گزارشگران سر و سامان گرفته بود و به شکل منظمی پیش روی مربیان مربیان دو تیم قرار گرفته بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن