نقش انكار ناپذير حراست تربيت بدني و نيروي انتظامي در برقراري آرامش در ورزشگاه همدان

حراست-نيروي انتظامينقش پرسنل حفاظت فيزيكي حراست تربيت بدني و نيروي انتظامي در برقراري آرامش در ورزشگاه همدان، انكار ناپذير است.

به گزارش "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، نيروهاي حفاظت فيزيكي حراست تربيت بدني همدان به همراه پرسنل يگان ويژه نيروي انتظامي مستقر در ورزشگاه، همواره زحمات زيادي را در جهت حفظ نظم و برقراري آرامش متحمل مي شوند.

نيروهاي حفاظت فيزيكي به سرپرستي نجم‌الدين كرم‌الهي، رئيس حراست تربيت بدني و با هماهنگي حبيب‌اله كشكولي، كارشناس حفاظت فيزيكي حراست تربيت بدني همدان، همواره از ساعتها قبل از آغاز مسابقه در ورزشگاه حاضر و بر نحوه حضور تماشاگران برقراري نظم در سكوها نظارت مي كنند.

از سوي ديگر نيروهاي يگان ويژه نيروي انتظامي همدان به سرپرستي سرهنگ محمدي نيز دوشادوش پرسنل حراست، در ورزشگاه حاضر و مسائل ريز درشت ورزشگاه از نظر مسائل امنيتي را در جهت حفظ سلامت تماشاگران، بازيكنان و مربيان هر دو تيم زير نظر مي‌گيرند.

نكته مهم در اين بين هماهنگي موجود بين دو گروه و اظهار رضايت تماشاگران همداني و هواداران تيم‌هاي ميزبان از نحوه برخورد و رفتار اين عزيزان با حاضران در ورزشگاه  است.

هر چند بعضاً و در ديدار‌هاي حساس برخوردهاي اجتناب ناپذيري كه قطعاً در جهت حفظ امنيت و آرامش ورزشگاه است، بوجود مي‌آيد، اما در اغلب مواقع رضايتمندي از عملكرد اين دو گروه از سوي مسئولان وحاضران، بالا است.

اخيراً يكي از مسئولان و ناظران فوتبال كشور، در سخناني غيرمنصفانه، عملكرد عوامل امنيتي ورزشگاه قدس در ديدار اين تيم با راه‌آهن را ضعيف ارزيابي كرده‌بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن