شریفی از شهرداری رفت، کاپیتان سابق آمد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_alirezasharifi.jpgهادی بلوری‌نوین در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور به‌عنوان معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان منصوب شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از خبرگزاری فاس، در شرایطی که در دو سه ماه گذشته انتقادات به علیرضا شریفی معاون سابق ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان به سبب کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار این تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایران بالا گرفته بود، زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر او دهان به دهان می‌شد تا اینکه روز گذشته رسما اعلام شد هادی بلوری کاپیتان سابق تیم‌های فوتبال پاس و شهرداری همدان که چند سالی است در شهرداری همدان مشغول به فعالیت شده، جایگزین شریفی شده است.
انتقادات از شریفی وقتی بالا گرفت که او اواسط اسفندماه سال گذشته و درست در کوران بحران تیم فوتبال شهرداری، در یک نشست خبری اعلام کرد که اگر در دو بازی پیش‌ رو (یکی با چوکای تالش و دیگری با خوشه‌طلایی ساوه)، تیمش چهار امتیاز نگیرد، کادر فنی این تیم دستخوش تغییر خواهد شد.
با این حال بعد از آن نشست تا به امروز ۶ هفته از مسابقات لیگ یک گذشته و شهرداری حتی در این ۶ هفته هم موفق نشده چهار امتیازی که علیرضا شریفی دم از آن زده بود را پر کند!
با تمام این اوصاف و نتایج مفتضحانه‌ احمد جمشیدیان در این فصل از لیگ یک فوتبال ایران، او با خیال راحت روی نیمکت شهرداری جلوس کرده و آب از آب هم تکان نخورد تا ثابت شود وعده‌ای که شریفی در نشست خبری داد، تنها به یک شویِ رسانه‌ای شبیه بود. هرچند همین نمایش مطبوعاتی، نسخه شریفی را پیچاند و شاید اگر او بدون هماهنگی با بالادستی‌های خود چنین حرفی به زبان نمی‌آورد، امروز همچنان نقش مدیرعامل تیمش را ایفا می‌کرد.
حالا هادی بلوری دیگر مدیر جوان شهرداری روی کار آمده تا به‌ نوعی شاهد شوک مدیریتی به تیمی باشیم که در این چهار هفته باقی‌مانده تا پایان لیگ، حداقل باید روی امتیازات دو بازی خانگی خیلی حساب کند و منتظر لغزش دو تیم پائین‌تر از خود در جدول هم باشد تا دست آخر به لیگ دسته دوم سقوط نکند.
شوکی که البته بیشتر نیاز بود به بدنه فنی تیم وارد شود تا بلکه شهرداری از این وضعیت جهنمی و خجالت‌آور خود را خارج کند.
شهرداری خوش‌اقبال‌بوده که دو تیم چوکای تالش و خلیج‌فارس ماهشهر عملکردی بدتر از نماینده همدان به نمایش گذاشته‌اند و پائین‌تر از شهرداری، دو رتبه پایانی جدول لیگ یک را به نام خود زده‌اند.
تا اینجای کار و چهار هفته مانده به پایان لیگ یک، شهرداری خود را در لیگ نگه داشته و تالش و ماهشهر راهی لیگ دسته دوم فوتبال ایران خواهند شد. اما قصه به همین‌ جا ختم نمی‌شود و شهرداری چهار بازی دشوار و نفس‌گیر پیش‌رو دارد که کار را برای شاگردان جمشیدیان سخت می‌کند.
شهرداری در این چهار هفته، در سه بازی باید برابر فجرسپاسی، سایپا و خیبر خرم‌آباد تیم‌های سوم، چهارم و پنجم جدول قرار گیرد که هرکدام شانس برابر و زیادی برای رسیدن به رده دوم و صعود به لیگ برتر دارند و طبیعتا روی سه امتیاز بازی با حریف همدانی حساب زیادی باز کرده‌اند.
شهرداری در چهار بازی باقی مانده دو بار میزبان و دو دیدار خود را نیز در خانه حریفان برگزار می‌کند. موضوعی که برای پنج تیم حال حاضر انتهای جدول مشابه است.
حال باید منتظر ماند و دید مدیر جدید تیم شهرداری همدان در این چهار هفته با تجربه فوتبالی خود چه نسخه‌های شفابخشی برای تیمِ از هم‌گسیخته‌اش تجویز خواهد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن