حریف شهرداری همدان در جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdarijadid.jpgقرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز شنبه برگزار شد و دریای کاسپین بابل حریف شهرداری همدان در این مسابقات معرفی شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا ، بر اساس اعلام امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی، مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۰ و ۲۱ دی ماه برگزار خواهد شد.
شهرداری همدان که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، در مرحله قبلی جام حذفی فوتبال کشور با برتری مقابل تیم دسته سومی هرنگ جوان بستک هرمزگان به مرحله یک شانزدهم راه یافت.
شاگردان جمشیدیان در حالی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به مصاف دریای کاسپین بابل می‌رود که حسین کاظمی و رامین آقالو را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نخواهد داشت.
قضاوت داور همدانی در بازی استقلال
بیژن حیدری داور همدانی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس دیدار استقلال و نفت آبادان را قضاوت خواهد کرد.
اسامی داوران بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس توسط کمیته داوران اعلام شد که براین اساس بیژن حیدری داور ۴۲ ساله همدانی دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران را سوت خواهد زد.
این دیدار فردا یکشنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.
حیدری جزو داوران بین المللی فوتبال همدان است که سابقه قضاوت در میادین آسیایی را در کارنامه دارد.
بارش برف فعالیت ورزشی همدان را به سالن‌های سرپوشیده کشاند
تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی فضاهای ورزشی روباز همدان باعث شد تا تیم‌ها و ورزشکاران برای تمرین آماده‌سازی خود به سالن‌های سرپوشیده نقل مکان کنند.
همچنین ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی سطح استان همدان که اغلب در پارک‌ها و بوستان‌ها برگزار می‌شود نیز امروز تعطیل اعلام شد.
بارش برف و کاهش شدید دمای هوا علاوه بر سفیدپوش کردن فضاهای ورزشی شهر همدان، باعث یخ زدگی سطح بسیار از زمین‌های ورزشی شد، این بارش سبب شد تا تمرین تیم فوتبال پاس همدان از امروز داخل سالن برگزار شود و فعالیت عمومی علاقه مندان به رشته دو ومیدانی نیز امروز تعطیل شد.
ضمن اینکه رشته‌های تنیس، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری و سایر رشته‌های فضای باز نیز تمرین و مسابقات امروز خود را تعطیل کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: زیرساخت‌های بالقوه ورزش همدان به ویژه برخورداری از سالن‌های سرپوشیده مانع از تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در شرایط بد آب و هوایی می‌شود.
علی حقیقی افزود: همدان دارای سالن‌های سرپوشیده متعدد است که نیاز تمرینی و حتی مسابقه‌ای رشته‌های ورزشی را فراهم ساخته و حتی برای تمرین تیم‌های فوتبال نیز سالن ۶ هزار نفری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قابلیت تمرینی مناسب دارد.
وی اضافه کرد: پایگاه قهرمانی همدان نیز برای تمرین ملی پوشان و مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی دایر است و می‌توانند از امکانات حرفه‌ای آن بهره مند شوند.
کلاس داوری فوتبال کشور در همدان
دوره داوری درجه سه فوتبال کشور با مدرسی مهرداد ذهبی مدرس داوری فدارسیون فوتبال به میزبانی همدان برگزار شد.
در این دوره داوری ۲۹ نوآموز به مدت چهار روز به میزبانی مجموعه ورزشی شهرداری همدان در دوره‌های تئوری و عملی داوری فوتبال شرکت کردند.
رییس هیات فوتبال همدان در مراسم پایانی این کلاس داوری گفت: هیات فوتبال و کمیته داوران همدان تاکید ویژه‌ای بر استعدادیابی و آموزش داوران دارن و با توجه به کمبود داور برجسته در سطح کشور این مهم جزو اولویت‌ها قرار دارد.
عباس صوفی با قدردانی از کمیته داوران و دپارتمان داوری هیات فوتبال استان همدان در پیگیری میزبانی این کلاس داوری گفت: داوران همدانی می‌توانند از این فرصت برای ارتقای سطح مدرک خود استفاده کنند.
وی اضافه کرد: همدان قطب اصلی پرورش استعدادهای داوری فوتبال کشور است و هم اکنون سه داور این استان در لیست داوران بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارند.
در پایان این کلاس از شرکت کنندگان در دو بخش تئوری و عملی آزمون کتبی گرفته شد و کسانی که نمره حد نصاب را دراین آزمون به دست آوردند کارت درجه یک داوری دریافت می‌کنند.
همدان دارای بیش از ۵۰ داور در سطوح استانی، ملی و بین المللی است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن