تیم الوند نوین صدر جدول لیگ برتر فوتبال همدان را تصاحب کرد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgتیم الوند نوین در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان همدان با پیروزی پرگل برابر حریف خود صدر جدول را تصاحب کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا الوند نوین همدان در دیدار مقابل یاران داریوش نهاوند پنج بر صفر به برتری رسید و توانست با ۲۷ امتیاز صدر جدول را تصاحب کند.
برای الوند نوین بهنام رسولی ۲ بار در دقایق ۵۳ و ۵۵، وحید شانه‌ای در دقیقه ۲۴، محمود خالدیان در دقیقه ۸۱ و جمال فتاحی در دقیقه ۸۸ گلزنی کردند.
تیم ذوب و فلزات بهار نیز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج چهار بر یک شهرداری مریانج را شکست داد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد.
برای ذوب و فلزات بهار امیرحسین یادگاری ۲ بار در دقایق ۵۷ و ۸۰، محمد بالاوند در دقیقه ۴۶ و شهرام پیشخورد در دقیقه ۸۵ گلزنی کردند و تک گل مریانجی‌ها را نیز نوید رستمی در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند.
شهرداری مریانج نیز هفت امتیازی باقی ماند و با قرارگیری در رتبه هشتم جدول همچنان یکی از گزینه‌های سقوط به شمار می‌رود.
در دیگر دیدار این هفته تیم‌های مهر و شهدای جورقان در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان به مصاف هم رفتند که در نهایت ۲ تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
مهر با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد و در جایگاه هفتم جدول باقی ماند و شهدای جورقان نیز ۶ امتیازی شد تا همچنان گزینه اصلی سقوط باشد.
عقاب الوند اسدآباد نیز در دیدار برابر پاسارگاد نوین نهاوند سه بر یک شکست خورد تا نماینده نهاوند با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول، با امیدواری بیشتری مسابقات را ادامه بدهد ضمن اینکه عقاب الوند نیز با ۱۹ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.
برای پاسارگاد نوین در این مسابقه علی ظفری ۲ بار در دقایق ۲۸ و ۶۳ و امین سراغی در دقیقه ۵۶ گلزنی کردند و تک گل عقاب الوند را افشین طاهر آبادی در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند.
در هفته ۱۵ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان یاران داریوش در نهاوند به مصاف مهر می‌رود، ذوب و فلزات بهار میزبان شهدای جورقان خواهد بود، پاسارگاد نوین در نهاوند به مصاف شهرداری مریانج می‌رود و ستاره سرخ پذیرای عقاب الوند اسدآباد خواهد بود، الوند نوین هفته آینده استراحت خواهد داشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن