مدیرکل ورزش همدان:

مشکلات مالی تیم پاس هرچه سریعتر حل شود

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_haghighi.jpgمدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: مشکلات مالی تیم پاس توسط مدیریت پیمانی این باشگاه باید هرچه سریعتر حل شود.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا علی حقیقی در نشست بررسی مشکلات باشگاه پاس همدان اظهار داشت: اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم براساس قراردادهای منعقد شده، تاکنون دریافت مالی نداشته‌اند و بر این اساس باید در پرداخت مطالبات اقدام لازم صورت گیرد.
وی اضافه کرد: تیم پاس از محبوبیت و جایگاه ارزنده ای نزد مردم همدان برخوردار است و هواداران پرشماری دارد که انتظار بازگشت این تیم به جایگاه اصلی خود را دارند.
حقیقی ادامه داد: هیچ گاه نسبت به این تیم ریشه دار و پرطرفدار بی‌تفاوت نخواهیم بود و اگر مدیریت باشگاه به قول‌های داده شده مبنی بر پرداخت مطالبات اعضای تیم عمل نکند، در نشست با مدیران ارشد استان تصمیم جدیدی را اتخاذ می‌کنیم.
رییس هیات فوتبال همدان نیز در این نشست گفت: مدیریت باشگاه پاس به وعده‌های خود عمل نکرده و این موضوع مشکلات عدیده‌ای برای این تیم ایجاد کرده است.
عباس صوفی افزود: با این حال طی نشستی که با مدیرعامل باشگاه پاس داشتیم، مقرر شد تا شنبه آینده پنج درصد و تا زمان قبل از دیدار جام حذفی مقابل سایپا تهران ۱۰ درصد از قرارداد کادر فنی و بازیکنان پرداخت شود.
وی اضافه کرد: انتظار داریم مدیریت باشگاه پاس در اسرع وقت به وعده خود عمل کند تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود.
صوفی با بیان اینکه همیشه حامی نمایندگان فوتبال همدان در تمامی عرصه‌ها بوده‌ایم، بیان کرد: حل و فصل مشکلات پاس همواره یکی از برنامه‌های هیات فوتبال استان بوده است.
تیم پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شرکت دارد و دوشنبه چهاردهم آذرماه در جریان این مسابقات باید به مصاف ایمان سبز شیراز برود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن