یکه تازی ستاره سرخ تویسرکان در لیگ برتر فوتبال همدان

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_Setaresorkh.jpgتیم ستاره سرخ تویسرکان با برتری مقابل تیم مهر همدان همچنان جایگاه خود را در صدر جدول لیگ برتر فوتبال استان همدان تثبیت کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا تیم ستاره سرخ تویسرکان در هفته یازدهم پیکارهای لیگ برتر فوتبال استان همدان مقابل تیم مهر به برتری دست یافت تا با ۲۲ امتیاز همچنان در صدر جدول حفظ شود.
در این دیدار تیم صدر نشین ستاره سرخ با تک گل شاهین سمیعی برابر مهر همدان به پیروزی رسید تا همچنان بالاتر از حریفان در صدر جدول باقی بماند.
همچنین مهر همدان نیز با این شکست در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال همدان قرار گرفت؛ ضمن اینکه در هفته یازدهم عصر امروز جمعه پاساگارد نوین نهاوند با الوندنوین همدان، شهرداری مریانج با عقاب الوند اسدآبادو ذوب و فلزات بهار با یاران داریوش نهاوند دیدار می کنند و شهدای جورقان نیز استراحت خواهد داشت.
تیم‌های داریوش، پاسارگاد نوین و گرین‌کشاورز نهاوند، الوند نوین، مهر و شهدای جورقان همدان، ذوب‌فلزات بهار، شهرداری مریانج، ستاره‌سرخ تویسرکان و عقاب‌الوند شهرستان اسدآباد فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال استان همدان را تشکیل می‌دهند.
تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور راه خواهد یافت ضمن اینکه فصل گذشته تیم علم و ادب موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان شد اما به دلیل مشکلات مالی امتیاز این تیم به شهرستان ملایر فروخته شد تا سردارزند ملایر نماینده این فصل استان همدان در لیگ دسته سه کشور باشد.
هم اکنون استان همدان دارای یک نماینده در لیگ یک، یک نماینده در لیگ ۲ و یک نماینده در لیگ دسته سه فوتبال کشور است.
استان همدان ۱۰۰ تیم فوتبال در رده‌های سنی مختلف دارد و ۱۰ هزار فوتبالیست در سطح شهرستان‌های این استان فعالیت می‌کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن