سرمربی پاس همدان:

جام حذفی تدارک خوبی برای آماده‌سازی ما است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_hadigolmohamadi.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: مسابقات جام حذفی تدارک خوبی برای آماده‌سازی بازیکنان است به ویژه اینکه در تعطیلات لیگ به مصاف سایپا تهران خواهیم رفت.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، هادی گل محمدی اظهار داشت: رویارویی با سایپا تهران در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور قرعه مناسبی برای پاس همدان بود و معتقدم بازی جذابی خواهد شد.
وی بیان کرد: مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور در تعطیلات لیگ ۲ برگزار می‌شود و برای ما که نیاز به حفظ آمادگی تیمی داریم، محک خوبی است.
سرمربی تیم پاس همدان دغدغه اصلی تیمش را صدور کارت بازیکنان باقی مانده عنوان کرد و گفت: امیدوارم با پیگیری‌های کادر مدیریتی باشگاه بتوانیم با گشودن پنجره نقل و انتقالات، کارت بازی سایر بازیکنان را دریافت کنیم.
وی با اشاره به اینکه شاگردانش نیاز مبرم به شارژ مالی دارند، گفت: از ابتدای امسال ریالی بابت درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده و البته مدیریت باشگاه قول داده ظرف امروز این مشکل را حل کند.
گل محمدی بازی این هفته مقابل نود ارومیه را مهم دانست و افزود: یکشنبه میزبان نود ارومیه در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم که نتیجه این بازی برای ما بسیار مهم است.
وی بیان کرد: امیدواریم تا قبل از این دیدار حداقل بتوانیم مجوز بازی چند بازیکن دیگر را هم کسب کنیم تا با شرایط بهتر در این مسابقه به میدان برویم.
تیم پاس همدان در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده هفتم جدول گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
پاسی‌ها یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان نود ارومیه هستند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن