قائم مقام باشگاه پاس همدان:

در رشته‌های غیرفوتبالی تیمداری می‌کنیم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgقائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: در رشته‌های غیرفوتبالی تصمیم بر تیمداری داریم و بر این اساس با برگزاری نشست‌های مختلف رشته‌های مستعد استان همدان شناسایی و زیرپوشش حمایتی باشگاه قرار می گیرند.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، سیدمحمد رضوی پور اظهار داشت: نگاه ما به پاس همدان تیمداری نیست و می‌خواهیم با فعال‌سازی چند رشته ورزشی، در ساختار باشگاهی به صورت حرفه‌ای ورود پیدا کنیم.
وی بیان کرد: هم اکنون در حال ساماندهی امور فوتبال پاس هستیم ضمن اینکه با چند مسئول در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله هیات والیبال استان همدان نشست داشته‌ایم تا به زودی برای فعال‌سازی سایر تیم‌ها در لیگ‌های کشوری اقدام کنیم.
رضوی پور افزود: پاس نباید در حد یک تیم فوتبال در کشور فعال باشد بلکه این ظرفیت وجود دارد تا با حمایت و کمک سایر مسئولان استان همدان در سایر رشته‌ها نیز تیمداری شود.
قائم مقام باشگاه پاس خاطرنشان کرد: به محض اینکه زیرساخت‌های لازم برای تیم فوتبال پاس را تامین کنیم به سراغ سایر رشته‌های مستعد ورزشی خواهیم رفت.
وی با اشاره به آمادگی سایر رشته‌ها از جمله والیبال برای تیمداری پاس در لیگ کشور گفت: اینکه همدان بتواند با یک باشگاه واحد در سطح کشور در چند رشته ورزشی فعالیت داشته باشد، افتخار ارزنده‌ای برای این استان به شمار می‌رود.
رضوی پور با قدردانی از عملکرد اعضای تیم فوتبال پاس در لیگ ۲ کشور گفت: وضعیت روبه رشد تیم را شاهد هستیم و به زودی مشکلات پیش روی اعضای تیم نیز برطرف می‌شود تا با آرامش کامل مسابقات را ادامه بدهند.
وی یادآور شد: هدفگذاری ما صعود به لیگ یک کشور است و براین اساس حمایت‌های مورد نیاز برای نتیجه گیری تیم را انجام خواهیم داد.
تیم فوتبال پاس امسال با سرمربیگری هادی گل محمدی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یافته است.
این تیم امسال تحت حمایت شرکت جویبارشهر به عنوان مدیریت پیمان از سوی هیات امنای باشگاه پاس واگذار شده و گفته می شود به مدت سه سال اختیار تام برای تصمیم گیری در تمامی حوزه ها دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن