جمشیدیان:

فریب جایگاه شهرداری آستارا را نخواهیم خورد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_JAMSHIDI.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به جایگاه تیم فوتبال شهرداری آستارا در جدول توجهی نداریم و فریب رتبه این تیم را نخواهیم خورد و با تمام قدرت به میدان می‌رویم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از دی‌اسپورت؛ احمد جمشیدیان با اشاره به دیدار هفته سیزدهم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: دیدار سخت و سنگینی برابر تیم فوتبال شهرداری آستارا در پیش داریم و خود را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده‌ایم.
وی افزود: توجهی به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی نداریم و فریب آن را نمی‌خوریم به خوبی نقاط ضعف و قوت آستارا را آنالیز کرده‌ایم و برای کسب حداکثر امتیاز در خانه به میدان می‌رویم.
وی با اشاره به حساسیت این دیدار گفت: خروج تیم امید وحدت خراسان به اعتبار لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم‌ها ضربه زد و شرایط جدول را متفاوت کرد این دیدار برای هر دو تیم حکم ۶ امتیاز را در جدول دارد.
جمشیدیان خاطرنشان کرد: به طور قطع آستارا برای خروج از بحران و انتهای جدول به میدان خواهد آمد و ما هم برای تثبیت در جدول رده‌بندی به این ۳ امتیاز خانگی نیاز مبرم داریم از همین رو حساسیت این دیدار برای هر دو تیم بالا خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: خوشبختانه بازیکنانم از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت‌های مادی و معنوی مدیران شهرداری انگیزه و روحیه بازیکنان حفظ شود تا بتوانیم روند خوب و رو به رشد خود را کماکان ادامه دهیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن