سرمربی فوتبال شهرداری همدان:

از عملکرد تیم رضایت ندارم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_shahrdari1401.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از عملکرد تیم خیلی رضایت ندارم چرا که از موقعیت‌های گلزنی به خوبی استفاده نمی‌کنند.
به گزارش "همدان فوتبال"، «احمد جمشیدیان» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین دلیل تساوی‌های کسب شده در هفته‌های اخیر عدم استفاده مناسب از موقعیت‌های گلزنی است.
وی بیان داشت: اگر از این فرصت‌های به دست آمده بهتر استفاده می‌کردیم، جزو سه تیم برتر جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور بودیم.
جمشدیان اضافه کرد: باید با مرور ضعف‌های گلزنی و حل نواقص، این وضعیت را بهبود ببخشیم و بتوانیم در دیدارهای باقی مانده به نتایج بهتری برسیم.
وی در خصوص دیدار روز گذشته مقابل دریای بابل گفت: زمین چمن ورزشگاه روی عملکرد ۲ تیم تاثیر بسزایی داشت و دوست داشتیم در زمین بهتری بازی می‌کردیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در این بازی چند موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم حتی این مسابقه را با برد به پایان ببریم.
وی با بیان اینکه در لیگ یک اولین بار است که چنین زمین بی‌کیفیتی را دیده‌ام، گفت: این وضعیت چمن تاثیر نامطلوبی برای هر ۲ تیم داشت به خصوص اینکه بابلی‌ها میزبان بازی بودند.
جمشیدیان اظهار داشت: دریای بابل هم در این بازی موقعیت گلزنی داشت و در مجموعه تساوی را حق ۲ تیم می‌دانم.
تیم شهرداری همدان در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل دریای بابل به تساوی بدون گل دست یافت تا در رتبه هفتم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرد.
شهرداری همدان برای دومین سال پیاپی تجربه حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را سپری می کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن