مدیرکل ورزش و جوانان استان:

پاس همدان با جذب اسپانسر قدرتمند متحول شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تیم فوتبال پاس همدان را با جذب اسپانسر قدرتمند و شخص توانمندی هم‌چون عابری منصور متحول کردیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایسنا، حمید سیفی در آخرین نشست با ورزشی نویسان در سال ۱۴۰۰ ضمن اشاره به بودجه‌های جذب شده توسط اداره ورزش و جوانان، بیان کرد: بیش از ۱۴۰ میلیارد بودجه برای اداره کل ورزش و جوانان استان جذب خواهد شد که تا الان ۴۰ میلیارد بودجه جهت ماده ۲۷ برای اداره کل ورزش و جوانان جذب شده و ادامه آن در طی سال به حساب اداره واریز خواهد شد که این مبحث مالی جزو افتخارات ما است.
وی افزود: پس از ۱۵ سال بالاخره پاس همدان متولی پیدا کرد و حمیدرضا عابری منصور تا کنون نشان داده که می‌توان مشکلات مالی و فنی پاس همدان را حل کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به این‌که حضور بخش خصوصی در رأس باشگاه پاس باعث حل بسیاری از مشکلات این تیم شد، گفت: در گذشته پاس بودجه هیات های ورزشی را با مشکل مواجه کرده بود اما اکنون توانستیم اقدام ماندگاری صورت دهیم و مدیریت و اداره پاس را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
وی اضافه کرد: آماده واگذاری هرگونه امکانات ورزشی به باشگاه پاس هستیم و در سال جدید این امکانات را واگذار خواهیم کرد.
سیفی تصریح کرد: برای خدمت به ورزش استان آمده‌ام و تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان بخواهد در این سمت حضور دارم، قصد دارم ریشه فساد را در ورزش همدان نابود کنم؛ این روزها هر شخص بنا به تخصصی که دارد در سمت های اداره ورزش به جامعه ورزش خدمت می‌کند.
وی در پایان اظهار کرد: از حاشیه‌سازان و رسانه‌هایی که به غلط، توهین و افتراء روانه اداره کل ورزش و جوانان می‌کنند شکایت خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم جامعه ورزش را دلسرد کنند و به دنبال منافع شخصی باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن