الوند اکباتان نماینده فوتبال همدان در لیگ ساحلی کشور شد

b_150_100_16777215_00_images_81937412-70473962.jpgتیم الوند اکباتان نماینده فوتبال همدان در زیرگروه لیگ ساحلی کشور شد.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی الوند اکباتان همدان در این باره گفت: براساس برنامه، نماینده فوتبال ساحلی همدان از نهم بهمن ماه در گروه الف رقابت های زیرگروه فوتبال ساحلی به مصاف حریفان خود می رود.

حمیدرضا بهمنی اظهار کرد: مرحله اول رقابت ها در 4 گروه به میزبانی باشگاه های ملوان نیروی دریایی بندر جاسک، صنعت فرش حداد اصفهان، اروند بندرعباس و چالوس برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم صدر جدول به مرحله دوم صعود می کنند.

وی اضافه کرد: تیم الوند اکباتان همدان در گروه الف این رقابت ها با تیم های ملوان نیروی دریایی بندر جاسک، فرض رضا مبارکه، یگانه زاگرس کرمانشاه، شهید نوروزی چلیچه هم گروه است.

بهمنی توضیح داد: قرار بود ابتدا این رقابت ها از چهارم بهمن ماه آغاز شود، اما به دلیل تداخل بازی ها با زمان امتحانات دانشگاه ها از نهم بهمن ماه شروع می شود.

وی افزود: تیم همدان در حالی در این رقابتها حاضر می شود که سال 91 در لیگ برتر حضور داشت و تنها اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال در آن زمان از ما حمایت کردند و به دلیل حمایت نکردن بخش خصوصی و دیگر دستگاه ها امروز باید در لیگ دسته دوم به مصاف حریفان خود برویم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی الوند اکباتان گفت: هدف اصلی ما حفظ امتیاز تیم در این رقابتها و سپس صعود به مرحله دوم است و امیدواریم مسوولان حمایت لازم را داشته باشند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن