در انتظار بزرگترین نقل و انتقال لیگ

b_150_100_16777215_00_images_stories_shoot.jpgدر حالی که سه هفته از آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر گذشته، همچنان تیم ها به صورت چراغ خاموش به دنبال رایزنی با گزینه های خود هستند.

 

 

به گزارش "همدان فوتبال"، طی فصول گذشته، فصل نقل و انتقالات را یکی از بخش های جذاب فوتبال ایران می شد عنوان کرد، جایی که روزانه خبر مذاکره ستاره های لیگ برتری با تیم های مختلف به گوش می رسید اما در این فصل و با گذشت سه هفته از آغاز لیگ برتر همچنان تیم ها در جذب ستاره ها ناکام مانده اند و خبری از تمدید قرارداد و جذب بازیکنان به گوش نمی رسد.


در این میان همچنان فوتبالدوستان منتظرند تا خصوصا با تغییرات در راس دو تیم سرخابی تهران تکلیف حضور ستاره ها در این تیم مشخص شود. در این میان ترانسفر آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، جلال حسینی، کریم انصاریفرد و ... مطمئنا می تواند یکی از اتفاقات و خبرهای مهم و جذاب لیگ برتر تلقی شود. فوتبالدوستان همچنان منتظر شنیدن اخبار مهمترین نقل و انتقال لیگ هستند و باید دید مدیران باشگاه ها چه زمانی در مذاکرات خود به صورت جدی ستاره ها را به تور می اندازند.


در فصول گذشته و با حضور مدیرانی با ریسک بالا در راس دو تیم استقلال و پرسپولیس معمولا این مقطع با حرارت بیشتری دنبال می شد اما به نظر می رسد در مقطع کنونی با توجه به مشکلات مالی دو تیم، مدیران دست به عصاتر به دنبال جذب ستاره مورد نظر کادرفنی خود هستند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن