سرنوشت نامشخص 5تیم، 40 روز تا شروع لیگ

b_150_100_16777215_00_images_stories_lige_bartar.jpgدر حالی که تنها 40 روز به شروع لیگ‌برتر زمان باقی مانده است سرنوشت 4 تیم لیگ‌برتر اصلا مشخص نیست.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، این شرایط در حالی رخ می‌ دهد که پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ‌برتر را آغاز می‌ کنیم.


در حال حاضر سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، فولادخوزستان، سایپای البرز، گسترش فولاد تبریز، استقلال، پرسپولیس و نفت‌تهران و بالاخره سیاه جامگان و پدیده مشهد کاملا روشن است و آنها مربیان خود را هم برگزیده اند.


سپاهان با حسین فرکی، ذوب‌آهن با یحیی گل‌محمدی، نفت‌تهران با منصوریان، استقلال با پرویز مظلومی، سایپا با مجید جلالی، گسترش با فراز کمالوند، پدیده با علیرضا مرزبان و سیاه جامگان با رسول خطیبی کارشان را آغاز می‌ کنند.


در بین 6 تیم دیگر لیگ‌برتر، تراکتورسازی شسته و رفته در لیگ کار می‌ کند و تنها سرمربی این تیم باید از بین تونی یا قلعه‌نویی مشخص شود.


صبا؛ در میان زمین و هواست. آنها به طور قطع، قصد واگذاری دارند.


ملوان بندرانزلی؛ تکلیف ملوان بندرانزلی برای شرکت در لیگ مشخص است. با جا زدن محجوب و ترک ملوان اوضاع کاملا مشخص است. آنها در لیگ‌برتر شرکت می‌ کنند اما دنبال مالک و اسپانسر و پول می‌ گردند.


بدترین اوضاع مربوط به استقلال‌خوزستان، فولادنوین اهواز و راه‌آهن است. 3 تیمی که دورنمای تاریکی دارند. شاید هیچ کدام در لیگ نباشند و شاید احتمالا هر 3 تیم در لیگ فروخته شود.


در حالی 40 روز به لیگ‌برتر زمان باقی مانده که احتمال دارد تیم هایی مثل پیکان، نفت‌مسجدسلیمان و ... جای تیم های فوق الذکر را در لیگ بگیرند. روشن نبودن وضعیت 5 تیم، 40 روز مانده به مسابقات لیگ‌برتر، اتفاقی است که در هر کجای دنیا عملی شود خنده دار و باورنکردنی است. حتی لیگ های قطر و امارات هم چنین لغزش و بی ثابتی را در کارشان ندارند، همین است که در 15 سال گذشته، نزدیک 10 تیم از تیم های تاریخ لیگ‌برتر، دیگر وجود خارجی ندارند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن