آغاز بازار داغ نقل و انتقالات فوتبالي

b_150_100_16777215_00_images_stories_naghloenteghalat-ligebartar.jpgنقل و انتقالات بازیکنان فوتبال کشورمان در لیگ برتر و دسته یک از امروز کلید می‌خورد و بازیکنان تا پایان تیرماه فرصت دارند تا نسبت به انتخاب تیم جدید خود اقدام کنند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، با انجام دیدار فینال جام حذفی بین 2 تیم نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان فصل فوتبالي کشور به آخر راه خواهد رسید و زمان نقل‌و‌انتقالات رسماً پس از این بازی آغاز می‌شود.


تیم‌هاي لیگ برتري تا 30 تیرماه و تیم‌هاي دسته اولی تا 10 مردادماه فرصت دارند تا نسبت به جذب بازیکنان و عقد قرارداد اقدام كنند.


بنا بر گفته مسئولان فدراسیون فوتبال لیگ برتر از 8 مردادماه و لیگ دسته یک از 20 مردادماه آغاز می‌شود.


سازمان لیگ هنوز نحوه برگزاری رقابت‌های دسته یک را مشخص نکرده است. 20 تیمی شدن رقابت‌های لیگ با اعتراض اکثر دسته اولی‌ها همراه شده و آنها انجام 36 هفته رقابت را در لیگ یک سخت و طاقت‌فرسا قلمداد می‌کنند و این اعتراض موجب شده تا کمیته مسابقات دست به عصا راه رفته و برنامه‌های مدونی برای لیگ دسته یک ارائه نکند.

 

سازمان لیگ در نظر دارد تا در یک پروسه زمانی 3 ساله تعداد تیم‌های دسته اولی را به 16 تیم کاهش دهد تا سطح کیفی رقابت‌ها بالا برود. فدراسیون فوتبال بزودی در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات لیگ دسته یکی تصمیم‌گیری خواهد کرد و گویا هیأت رئیسه حرف آخر را خواهد زد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن