بگذارند بروم؛ این به نفع من و سپاهان است!

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_arash-afshin.jpgظاهرا آرش تمایلی برای ماندن و جنگیدن ندارد. او تصمیمش برای جدایی را در پایان بازی سپاهان - ملوان علنی کرد. البته یادمان باشد اختیار او دست سپاهان است .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، ارش که توسط خبرنگاران محاصره شده بود گفت: پیش از حضور در سپاهان اهداف و فکرهای زیادی داشتم که در سپاهان به آنها برسم.متاسفانه تا امروز به هیچکدام از آنها نرسیده ام.فقط شرمنده مردم هستم که خیلی من را حمایت کردند.

 

مهاجم سپاهان که بازی ناموفقی را سپری کرد در ادامه حرفهای جدایی طلبانه اش، گفت: در سال جام جهانی قرار داریم و باید خیلی مراقب باشم.اگر در سال جام جهانی نبودیم،ناراحتی در کار نبود.با این وجود من بازیکن هستم و تابع تصمیمات باشگاه خواهم بود اما در سال مهمی که در آن هستیم باید شرایط خوبی داشته باشم.


وی درباره اینکه چرا نسبت به زمان حضورش در فولاد افت کرده است گفت: شرایط امروز من با زمان فولاد خیلی فرق دارد.آنجا اعتماد به نفس بالایی داشتم ولی الان این شرایط نیست و اوضاع برایم عوض شده است.از لحاظ روحی هم خیلی به هم ریخته ام.


افشین درباره اینکه در نیم فصل در سپاهان می ماند یا نه اینطور جواب داد که: هنوز مشخص نیست. اگر این روند ادامه داشته باشد فکر می کنم جدایی ام به نفع باشگاه و خودم خواهد بود.البته همه چیز به باشگاه برمی گردد.فعلا تصمیم قطعی ندارم.

 

 


 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن