قیمت: چهار میلیارد تومان

گوچی به فورتونا دوسلدورف می‌رود؟

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_reza-gocci.jpgرضا قوچان‌نژاد ملی‌پوش ایرانی و مهاجم فعلی تیم استاندارد لیژ، جای محکمی در خط حمله این تیم بلژیکی ندارد و یکی از سوالات فوتبال‌دوستان در ایران این است که گوچی بالاخره به کدام تیم خواهد رفت؟ سوالی که در سال منتهی به جام‌جهانی می‌تواند پاسخ مهم و موثری برای تیم ملی ایران داشته باشد .

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از گل، گزارشی که امروز نشریه بیلد آلمان منتشر کرده از احتمال پیوستن گلزن ایرانی به تیم فورتونا دوسلدورف آلمان خبر می‌دهد. تیمی در دسته دوم آلمان که برای حل مشکلات حادش در خط حمله چشم به نبوغ و گلزنی گوچی دوخته است.

بیلد: او اسطوره ایرانی‌ها است

این نشریه پرتیراژ نوشته است: رضا‌قوچان‌نژاد که رگه‌های ایرانی و هلندی دارد، بازیکن 25 ساله استاندارد لیژ است که در تیم بلژیکی مهاجم شماره ۴ است. او احتمال دارد به صورت قرضی به دوسلدورف بیاید. ارزش وی اکنون در بازار نقل و انتقالات بالغ بر ۱.۲ میلیون یورو (بیش از ۳.۹۰۰ میلیارد تومان) تخمین زده می‌شود و در کشورش«ایران» پس از گل پیروزی‌بخش به کره‌جنوبی در راه جام جهانی، بدل به اسطوره و پهلوان شده است زیرا با گل او بود که ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ راه یافت.

این نشریه در ادامه می‌نویسد: قوچان‌نژاد در مجموع ۱۰۷ بازی در لیگ برای سن‌ترویدن بلژیک و کامبور هلند در ۱۰۷ بازی ۴۷ گل زد. او در ایران متولد شد اما به عنوان یک کودک به هلند مهاجرت کرد. در این کشور او ابتدا پیراهن تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های هلند را پوشید تا این‌که تصمیم گرفت برای بزرگسالان ایران به میدان رود.

سایت فوتبال آلمان هم بله

 

گذشته از بیلد، سایت فوتبال آلمان نیز خبر جذب احتمالی «گوچی» را منتشر کرد. این پایگاه اینترنتی نوشت دوسلدورفی‌ها در ازای ۷۵۰ هزار یورو «اروین هوفر» را از تیم ناپولی ایتالیا جذب می‌کنند و احتمالا قوچان‌نژاد را برای تقویت خط حمله خود استخدام خواهند کرد. این سایت نیز عنوان کرد جذب احتمالی مهاجم ایرانی احتمالا قرضی خواهد بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن