به روح مادرم، عزای بعضی‌هاست که امروز بردیم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ghale_noei.jpgامیر قلعه‌نویی بعد از بردن داماش در رشت نشست مطبوعاتی پر سر و صدایی در این شهر داشت. او طبق معمول روزهای اخیر با جملاتی تیغ‌دار به دشمنانش حمله کرد.

به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از گل، او حتی مدیرعامل استقلال را هم از کنایه‌هایش بی‌نصیب نگذاشت، اگرچه از به زبان آوردن اسم فتح‌الله‌زاده خودداری می‌کرد. سرمری استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «اجازه بدهید این برد را به کیوان رفعتی ساجدی که فصل گذشته درگذشت تقدیم کنم. امیدوارم این برد را از ما قبول کند.» او سپش به سوالات خبرنگاران حاضر پاسخ داد :

برد خوبی به دست آوردید؛ احساس‌تان از این برد؟

از مردم خوب رشت به خاطر جو خوب ورزشگاه تشکر می‌کنم. حتی اگر پنج گل هم می‌خوردیم تشکر می‌کردم. از نجف‌نژاد هم تشکر می‌کنم که در این چند روز که به من خیلی حمله شد اما رئیس هیئت مدیره استقلال با اینکه درگیر انتخاب کابینه بود مصاحبه خوبی انجام داد که جای تشکر و تقدیر دارد.

باز هم بحث حاشیه‌هاست؟

آقایان می‌گویند که نمی‌خواهیم برای استقلال حاشیه درست کنیم. فکر می‌کنند شعور مردم نمی‌رسد دیگر چه می‌خواستند بگویند؟ به روح مادرم قسم امروز روز عزای آنهاست که استقلال برنده شد. دقیقا داستان مار و پله تکرار شده که از این طرف نیش می‌زنند.

شرایط فنی؛ برد سختی بود؟

در این زمین‌ها بازی سخت است. حتی مهدوی می‌توانست برای داماش گلزنی کند. اعتقاد دارم رشت می‌تواند زمین بهتری داشته باشد و داماش هم در این بازی می‌توانست برنده شود. آنها هرچه بازیکن بلندقامت داشتند در زمین گذاشتند و ما در این بازی‌ها به مشکل نمی‌خوریم. مجیدی را آوردیم چون عمق دفاع‌شان آسیب‌پذیر است.

قبل از بازی در لیگ قهرمانان؛ این برد باید خیلی مهم باشد؟

خدا را شکر می‌کنم قبل از لیگ قهرمانان آسیا بردیم. اگر قهرمان شویم یکی از دلالیش این برد است. زیرا در رشت هر تیمی نمی‌تواند برنده شود. ناظمی فوق‌العاده کار کرد و فوتبال ما هم به مدیری مثل عابدینی نیاز دارد.

استقلال در ایجاد موقعیت بهتر شده؛ نه؟

آمار بازی‌ها را گرفتیم گل‌های زده بدی نداریم باید روزی ناراحت شوم که تیمم ایجاد موقعیت نکند. فکر می‌کنم تیم ما بهترین خط حمله را دارد.

برای دیدار با نماینده تایلند تعویض‌های تاکتیکی داشتید؟

آنهایی که در این چند روز جو درست کرده‌اند دوست دارند ما مقابل حریف تایلندی بازنده شویم. آنها به فکر منافع ملی نیستند و خودشان می‌خواهند به همه چیز برسند. هر سه مصدوم تیم استقلال برای بازی با حریف تایلندی آماده خواهند شد.

بحث این روزها توپ‌های لیگ است؛ صحبت جدیدی دارید؟

از سازمان لیگ خواهش می‌کنم که از توپ‌های کنفدراسیون فوتبال اسیا استفاده کنند. امروز با این توپ بازی کردیم و هفته بعد باید با توپ‌های ای اف سی بازی کنیم. حریف تایلندی هشت بازیکن خارجی دارد و از تیم‌های قدرتمند آسیا محسوب می‌شود ولی می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

شرکت پوما گفته به ایران توپ می‌دهد؟

من فقط یک ایراد فنی گرفتیم ولی نمی‌دانم چرا آقایان معترف شدند و دست خودشان را رو می‌کنند. من اسم کسی را نیاوردم. چرا همه موضع گرفتند؟ جعفری گفت این توپ‌ها مجانی است اما بروید از سازمان لیگ بپرسید بابت این توپ ها از پول استقلال کم می‌کنند. این تناقض‌ها چه معنایی دارد؟ دادکان در زمان خودش هم توپ گرفت و هم پول اما هر کسی حرف می‌زند یا مافیا می شود یا باید سیل او را ببرد.

سوال سایت گل: تشکر از نجف‌نژاد برای طعنه زدن به فتح‌الله‌زاده بود؟

 

من که نگفته بودم او مصاحبه کند ولی ناراحتم این همه به من حمله شد اما کسی مصاحبه نکرد. تعجب کردم که نجف‌نژاد با آن همه مشغله آن مصاحبه را کرد که باید از او تشکر کنم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن