هفته پنجم ليگ برتر فوتبال؛

استقلال در شهر باران صدرنشين شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_Fotball_Iran_esteghlal_logo.pngتيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل داماش گيلان صدرنشين ليگ برتر شد .

 

به گزارش همدان فوتبال" و به نقل از فارس، اولين ديدار هفته پنجم ليگ برتر از ساعت 19 و 20 دقيقه در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور 7 هزار و  610 نفر ( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه)بين دو تيم داماش و استقلال برگزار شد که بازي با نتيجه دو بر يک به سود استقلال به پايان رسيد.

 

آبي‌پوشان بازي را تهاجمي آغاز کردند و در هفت دقيقه اول بازي صاحب چهار کرنر شدند اما اين کرنرها حاصلي براي استقلال نداشت.

امين متوسل در دقيقه 17 روي پاس عمقي هادي محمدي در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و در موقعيت تک به تک با مهدي رحمتي با يک ضربه آرام گل اول بازي را به ثمر رساند.

بعد از اين گل استقلال دوباره بازي را در دست گرفت و حملات زيادي انجام داد.

در دقيقه25 نکونام با ضربه سر توپ را به سياوش اکبرپور در محوطه جريمه داماش رساند و اکبرپور با يک ضربه فني دروازه داماش را باز کرد و بازي مساوي شد. در دقيقه 67 فرهاد مجيدي از عمق دفاع داماش فرار کرد و با يک ضربه ديدني گل دوم آبي‌پوشان را به ثمر رساند.

در دقيقه 37 مهدي رحمتي ضربه مهدوي را در موقعيت تک به تک مهار کرد.

در دقيقه 40 ضربه سر نيکبخت واحدي به تيرک دروازه داماش خورد.

بازي دو تيم از سرعت قابل قبولي برخوردار بود و هر دوتيم تهاجمي بازي کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به ابوذر رحيمي و مهدوي از داماش کارت زرد نشان داد.

داماش گيلان پيش از اين ديدار هيچ بردي نداشته است و با سه امتياز در رده سيزدهم بود و استقلال هم با اين برد يازده امتيازي شد ( با احتساب کسر يک امتياز کميته انضباطي از آبي‌پوشان) و آبي‌پوشان به صدر جدول صعود کردند. داماش به اين ترتيب در حسرت برد باقي‌ ماند.

هواداران داماش در اواخر بازي به شدت عليه داوري شعار دادند. آنها معتقد بودند که داور دو پنالتي براي داماش نگرفته است.

داماش فصل گذشته در هر دو ديدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده بود که استقلال امشب انتقام آن دو شکست را هم از داماش گرفت.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، پژمان منتظري، جواد نکونام، پژمان نوري، عليرضا نيکبخت واحدي( از دقيقه 53 فردين عابديني)، محمدمهدي نظري( از دقيقه 46 فرهاد مجيدي)، سياوش اکبرپور( 90+ 4 مهران قاسمي) و محمد قاضي.

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب داماش گيلان:

حبيب دهقاني، عليرضا نظيف‌کار، محمد مختاري،‌هادي محمدي، ابوذر رحيمي، محمدرضا مهدوي، ‌رضا کاردوست( از دقيقه 78 افشين چاووشي)، ابوالفضل حاجي‌زاده، امين متوسل‌زاده، مسعود حسن‌زاده( از دقيقه 79 کبه) و مصطفي حاجتي( از دقيقه 69 روح الله‌ سيف‌الهي)

 

سرمربي: افشين ناظمي

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن